شناسهٔ خبر: 66765414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخلاص در عمل، ویژگی بارز آیت‌الله رئیسی

مدیر کل صداوسیمای استان یزد گفت: آیت‌الله رئیسی با قلبی رئوف و خالصانه برای حل مشکلات مردم به ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشت.

صاحب‌خبر -

متن پیام احسان کریمی میبدی مدیر کل صداوسیمای استان یزد در پی به شهادت رسیدن رئیس جمهور محبوب حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیسی و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

اینجانب با قلبی آکنده از غم و با نهایت تأثر و تأسف، شهادت جانسوزخادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف و مجاهد ایران تسلیت می‌گویم.

همچنین، فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز، آیت‌الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان،  مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه بر این حزن و اندوه افزود.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کرد و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشت.

 خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند. عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان والامقام و اعلام شجاعانه آن، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بود.

 همه این صفات حسنه، برخاسته از انس او با عبادت و سحر و توسل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام، رجایی و باهنر پیوست.

بدون شک، وجود آرامش‌بخش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. یقین دارم در پرتوی هدایت مقام عظمای ولایت، راه شهیدان دولت خدمتگزار، همچون راه شهیدان والامقام رجایی و باهنر ادامه خواهد یافت و مردم ایران، با اتکال به الطاف الهی، پرچم این حرم را برافراشته نگاه خواهند داشت.

نظر شما