شناسهٔ خبر: 66765344 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام تسلیت اخوان‌المسلمین و اتحادیه جهان اسلام به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی

اخوان‌المسلمین و اتحادیه جهان اسلام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه را به مردم، رهبری و خانواده آنها تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، اتحادیه جهان اسلام شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت. در پیام این اتحادیه آمده است: اتحادیه جهان اسلام درگذشت دکتر ابراهیم رئیسی و وزیر خارجه ایران و همراهانشان در حادثه دردناک سقوط هلی‌کوپتر را به دولت و ملت ایران تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای آنها رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و آرامش مسئلت می‌کند. 

همچنین اخوان‌المسلمین در پیامی  به رهبر و مردم ایران، شهادت رئیس‌جمهور کشورمان را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: اخوان‌المسلمین درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و هیئت همراه را که در حادثه دلخراش سانحه هوایی دیروز (یکشنبه) در استان آذربایجان شرقی، شمال غرب ایران رخ داد، به مردم ایران تسلیت می‌گوید. 
این گروه به رهبری و مردم جمهوری ایران تسلیت می‌گوید. امید است ایران با اتحاد، امنیت و ثبات بر این مصیبت فائق آید. برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای خانواده و بازماندگان محترمشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.
 رئیس‌جمهور و هیئت همراه برای افتتاح سد قیز قلعه‌سی، پروژه آبی مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و تکمیل و توسعه سد خداآفرین، روز گذشته، ۳۰ اردیبهشت‌ماه به شهر مرزی خداآفرین سفر کرده بودند که در بازگشت به شهر تبریز، بالگرد حامل ایشان در نزدیکی شهر ورزقان دچار سانحه شدند.
انتهای پیام

نظر شما