شناسهٔ خبر: 66765014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امیر حاتمی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش طی پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حاتمی مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش طی پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَی لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ
«کسانی که ایمان آوردند و کار‌های شایسته انجام دادند، برای آنان زندگی خوش و با سعادت و بازگشتی نیک است»

در روز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام)، شهادت خادمان ملت بزرگ ایران اسلامی موجب غمی جانسوز و فراوان گردید.

شهادت رئیس جمهور عزیز، مردمی و انقلابی ایران اسلامی، نماینده محبوب، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، وزیر پرتلاش امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی، تیم پرواز و امنیت در حادثه دلخراش و تاسف بار سقوط بالگرد در مسیر خدمت به اعتلا و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را به محضر نورانی و مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی، اعضای محترم هیئت دولت و خانواده معظم شهیدان سرافراز تبریک و تسلیت می‌گویم.

بدون تردید امروز ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان و عبور از چالش‌ها و تنگنا‌های بسیار، مصمم‌تر از گذشته در راه رسیدن به اهداف متعالی خود، با تقویت وحدت، اتحاد و یکپارچگی در سایه‌سار هدایت و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت.

از خداوند متعال علو درجات برای شهیدان عظیم الشأن خدمتگزار و صبر و اجر برای بازماندگان و خانواده‌های مکرمشان و عزت و سربلندی برای ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

نظر شما