شناسهٔ خبر: 66764918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

رییس جهاددانشگاهی: آیت الله رئیسی به دنبال کار متحولانه و جدید بودند

صاحب‌خبر -
رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه پس از شهادت آیت الله رئیسی همچنان همانند قبل مسیر خدمت رسانی به مردم ادامه دارد، گفت: همانطور که مسئولین دولت اعلام کردند، کلیه ارکان دولت در حالت آماده باش هستند و همچنان همانند قبل مسیر خدمت رسانی به مردم ادامه دارد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در پی شهادت خادمانِ ملت و در صدر آنان رئیس‌جمهور مردمی و همراهان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه آیت الله رئیسی با صداقت، صفای باطنی، تواضع، فروتنی، مردم دوستی، عشق به وطن، عشق به کار و عشق به مردم خدمات فراوانی را در این دوران سه سال ریاست جمهوری خود و قبل از آن انجام دادند، درباره ویژگی‌های شخصیتی رییس‌جمهور مردمی اظهارکرد: آیت الله رئیسی دنبال کار متحولانه و جدید بودند تا بتوانند مشکلات مردم را بر طرف کرده و از مسائل و مصیبت‌ها کم‌تر کنند.

وی با اشاره به اقدامات متعدد آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم و کشور، ادامه داد: ایشان در حوزه انتخاب همکاران بر اصل جوان گرایی تمرکز داشتند. نیرو سازی یکی از نیازهای کشور است که ایشان در این قضیه موفق بودند. چه در دوران ریاستشان در قوه قضاییه و چه در دوران ریاست جمهوری خود بر اصل جوان گرایی تمرکز داشتند و نیروهای خوبی را برای آینده کشور و نظام ساختند.

رییس جهاددانشگاهی درباره مسئولیت و وظیفه سنگین رئیس جمهور بعدی که پس از یک رئیس جمهور شهید بر سر کار خواهد آمد، توضیح داد:  همانطور که مسئولین دولت اعلام کردند، کلیه ارکان دولت در حالت آماده باش هستند و همچنان همانند قبل مسیر خدمت رسانی به مردم ادامه دارد. به هیچ عنوان هیچ خللی در مسیری که آیت الله رئیسی رفتند ایجاد نخواهد شد. انشالله با قوت، قدرت و تلاش مضاعف و بیشتری کار ادامه پیدا می‌کند.
دکتر مسلمی نائینی همچنین با اشاره به علاقه خاص آیت الله رئیسی به اقدامات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی، یادآور شد: ایشان انتظارات زیادی از  این نهاد داشتند. همواره با اشاره به اقدامات پیشین جهاددانشگاهی خاطر نشان می‌کردند که این نهاد کارهای بزرگی را سابقا انجام داده است و انتظار داشتند این اقدامات همانند سابق و به همان صورت ادامه پیدا کند.

وی همچنین با بیان اینکه آیت الله رییسی در حوزه‌های فرهنگی، فنی، مهندسی و کارسازی برای آینده کشور بسیار تاکید داشتند، عنوان کرد: ایشان همواره بر این امر تاکید داشتند که باید با دانشگاهیان و نخبگان ارتباط داشته باشیم و این ارتباط باید نزدیک باشد. به طوری که در کنار دانشگاهیان باشیم و با همکاری هم کارهای تحقیقاتی را انجام دهیم.

نظر شما