شناسهٔ خبر: 66764791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مردم‌گرایی آیت‌الله رئیسی عزاداری‌ها را برای این شهید خدمت «مردمی» کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: مردم‌گرایی آیت‌الله رئیسی، عزاداری‌ها را برای این شهید خدمت  «مردمی» کرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: مردم‌گرایی آیت‌الله رئیسی، عزاداری‌ها را برای این شهید خدمت  «مردمی» کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مرتضی ولی‌پوری ظهرامروز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی البرز که در استانداری البرز برگزار شد، ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و هئیت همراه ایشان اظهار کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از شهید رجایی دومین رئیس جمهور شهید کشور محسوب می شوند و در راه خدمتگزاری به مردم به درج رفیع شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به اینکه در سراسر استان البرز مراسم شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان برگزار می شود، گفت: براین اساس اجتماع مردم قدرشناس و انقلابی کرج، امروز دوشنبه ساعت ۱۶ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) کرج برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: همه نهادها باید کمک کنند تا برنامه‌های استان در راستای برنامه‌های کشور اجرا  شده و یک فضای معنوی ویژه در استان شکل بگیرد.

وی بیان کرد: ایستگاه های صلواتی و موکب ها در استان دایر می شود و اصناف همکاری لازم را داشته باشند.

فرهنگ خدمت و خدمت رسانی با نام و یاد شهید آیت الله رئیسی در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شود

در ادامه این جلسه غلامرضا درکتانیان، سرپرست اداره ارشاد البرز به فعالیت هیئت‌های مذهبی همزمان میلاد امام رضا و شهادت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت شب شعر آیینی با حضور شعرای استان برگزار می شود.

وی برگزاری مراسم یاد و خاطره شهادت رئیس جمهور، تئاتر و نمایش‌های خیابانی، سوگواره های نمایشی از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

سرپرست اداره کل ارشاد استان البرز گفت: پیشنهاد می شود فرهنگ خدمت و خدمت رسانی با نام و یاد شهید آیت الله رئیسی در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/

خبرنگار؛ مریم ابوئی مهریزی 

نظر شما