شناسهٔ خبر: 66764316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

آیت‌الله رئیسی مدیری جهادی بود

فائزه عباس‌پور

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی یک مدیر جهادی بود، کسی که قالب‌های متداول را کنار گذاشت و دولت را مستقیم به صحنه مشکلات و جای‌جای کشور برد و در مواجهه رودر رو به حل و فصل مشکلات می‌پرداخت.

صاحب‌خبر -

محمد نورصالحی با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار تبریز و حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: این اتفاق تلخ و ناگواری برای کشور و ملت و برای تمام افرادی است که دل در گرو پیشرفت کشور، تلاش و کوشش برای رفع معضلات، مشکلات و نقاط ضعف دارند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در طول سه سال خدمت خود چیزی از تلاش و مجاهدت دریغ نکرد، افزود: حق کسی که ۴۰ سال در سنگرهای مختلف به این نظام خدمت کرد، رسیدن به بالاترین درجه یعنی «شهادت» است؛ بی‌شک این ضایعه دردناک برای ملت ما سخت است، اما امیدواریم افرادی که در این نظام خدمت می‌کنند، همین مسیر را ادامه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌رغم این ضایعه امیدوارم تقدیر الهی برای ملت ایران خیر رقم بخورد و جبران آن با اقدامات خوب دولت‌مردان آینده انجام شود و تسکینی بر دل‌های غم‌دیده باشد؛ برای ایشان آرزوی علو درجات را دارم و امیدوارم با شهدا و امام رضا(ع) محشور باشند.

نورصالحی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی یک مدیر جهادی بود، کسی که قالب‌های متداول را کنار گذاشت و دولت را مستقیم به صحنه مشکلات و جای‌جای کشور برد و در مواجهه رودر رو به حل و فصل مشکلات می‌پرداخت.

«شهادت» پاداش خدمت خالصانه آیت‌الله رئیسی بود

 ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز و امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهادت رئیس‌جمهور که حین انجام وظیفه با اخلاص و خستگی‌ناپذیر همراه با گروه دیگری از خدمتگزاران در روزی که ایشان افتخار خادمی حضرت امام رضا(ع) را داشت، تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ضمن اینکه از این موضوع بسیار متاسف و متالم هستیم، اما همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند «مردم نگران نباشند اختلالی در امور کشور به وجود نخواهد آمد» خوش به سعادت کسانی که توفیق شهادت داشتند و سرنوشت زندگی خود را با شهادت خاتمه دادند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم تمام خادمان کشور توفیق خدمتگزاری بیشتر به مردم را داشته باشند، تصریح کرد: به خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم و با آن‌ها هم‌درد هستم.

قربانی ادامه داد: به تمام ملت ایران تسلیت می‌گوییم؛ بی‌شک همه از این پیشامد غمگین هستند، چراکه فرزندان خدمتگزاری را از دست دادند که هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند این اتفاق بیفتد.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی از لحظه آغاز خدمت، با تلاش خستگی‌ناپذیر و کار ۲۴ ساعته از شمال به جنوب و شرق به غرب خدمتگزاری می‌کرد، حتی گاهی ساعت یک بامداد از مأموریت بازگشته بود و هفت صبح همان روز جای دیگری مأموریت خود را انجام می‌داد و «شهادت» پاداش خدمت خالصانه بود که دریافت کرد.

قربانی تاکید کرد: امیدواریم خداوند به همه مردم کشورمان به ویژه خانواده داغ‌دار این عزیزان صبر و شکیبایی عطا کند.

مردم داری و صدق دو عنصر وجودی آیت الله رئیسی بود

همچنین مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی دو ویژگی بارز داشت که بسیاری بر آن اذعان دارند، نخست مردم مداری و مردم محوری و دیگری، عنصر صدق که به عینه در وجود ایشان متجلی بود.

وی افزود: شاکله شخصیتی آیت الله رئیسی بر این دو عنصر شکل گرفته بود و در مسئولیت‌های مختلف سعی داشت بر مردم مداری پیش برود و پاداش این مردم داری و صدق را نیز در عروج جهادگونه در روزی که بسیار به آن علاقه داشت گرفت.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی خادم الرضا بود و امام رضا(ع) هم پاداش او را در روز ولادت خود داد، ما نیز اگر در مسیر خدمت ادعایی داریم باید صداقت را سرلوحه خود قرار دهیم.

آیت الله رئیسی از همه فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده می‌کرد

عباس حاج رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: آیت الله رئیسی مردی جهادی و پیش از انقلاب، انسانی ارزشی بود.

وی با اشاره به منش جهادی وی در اداره امور کشور، افزود: او مدیری پرکار بود و در بین مردم حضور پررنگ داشت و از همه فرصت‌ها برای خدمت به مردم حداکثر استفاده را می‌کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: آیت‌الله رئیسی مطیع رهبری بود و خالصانه اقدامات خود را دنبال می‌کرد، باید بگوییم شهادت قسمت و روزی او بود و در عین حال عاقبت بخیر شد.  

انتهای پیام

نظر شما