شناسهٔ خبر: 66764118 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تسلیت مدیر دفتر موسیقی؛

در پاسداشت مسیری که توقف نداشت

علیرضا سعیدی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت امیرحسین سمیعی آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون

ضایعه جانسوز شهادت «خادم الرضا» شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور خدمتگزار، خستگی ناپذیر و هیات همراهشان، در سانحه سقوط بالگرد، مصیبتی بزرگ و ناباورانه است که در سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان حضرت رضا (ع) دل های ما را داغدار کرد.

بی تردید آنچه از وجود پر از مهر و برکت این شهید بزرگوار عرصه خدمت رسانی در جان و دلمان باقی مانده، تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیرش در عرصه های مختلف خدمتگزاری برای آبادانی و پیشرف ایران اسلامی بوده که زیر سایه پروردگار مهربان و ارادتمندی در آستان عزیز حرم رضوی سرمنشا خدمات و تحولات زیادی شد.

مسیری توقف ناپذیر و خالصانه در نظام جمهوری اسلامی ایران، که دربرگیرنده فعالیت های ارزشمندی نیز در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر بود و خالصانه تلاش می کرد تا ایران عزیزمان در همه عرصه ها، جلوه ای با صلابت در عرصه های ملی و بین المللی داشته باشد.

اینجانب ضمن ابراز تاسف و تألم فراوان از سانحه دلخراش سقوط بالگرد، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب، مردمی و با اخلاص، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، جناب مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر اعضای مجاهد و بزرگوار هیات همراه را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت شهید پرورایران و خانواده معظم این عزیزان، تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق آرزومند رفیع‌ترین درجات برای این شهیدان گرانقدر میهن اسلامی مان هستم.»

نظر شما