شناسهٔ خبر: 66763866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

همزمان با برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها برای شهادت خادم الرضا (ع) انجام می شود

تمهیدات ویژه برای تسهیل حضور مردم در میدان ولیعصر (عج) | اختصاص اتوبوس های ویژه و کاهش سرفاصله قطارها

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، آخرین تمهیدات حمل و نقل ویژه اجتماع امام رضایی‌ها برای شهادت خادم الرضا (ع) تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین؛ محسن هرمزی جزئیات آخرین تمهیدات حمل و نقل ویژه مراسم اجتماع امام رضایی‌ها به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

او ضمن اشاره به اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها که قرار است امروز راس ساعت ۱۶ در میدان ولیعصر تهران برگزار شود از تمهیدات حمل و نقل ویژه این مراسم خبر داد.

هرمزی گفت: با توجه به اینکه در پی خبر دلخراش شهادت رییس جمهور عزیز کشورمان و تالم و تاثر مردم شریف ایران به‌ویژه شهروندان عزیز تهران بار دیگر شاهد اجتماع امام‌ رضایی‌ها هستیم، حوزه حمل و نقل همگانی نیز مانند گذشته در کنار مردم سوگوار شهر تهران خواهد بود.

معاون شهردار تهران افزود: تقویت خطوط اتوبوس‌های عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم، تخصیص ناوگان ویژه نسبت به جابجایی شهروندان گرامی به میادین و مقاصد (راه آهن، ونک، تجریش، خراسان، رسالت، صادقیه، آزادی، چهارراه تهرانپارس، پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی و شهر ری) از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی، اعزام ۱۰۰ دستگاه ون برای جابجایی مسافران در میدان ولیعصر از سوی سازمان تاکسیرانی و همچنین اعزام فوق العاده قطارها و کاهش سرفاصله قطارها به داخل ایستگاه ولیعصر از سوی شرکت مترو، مهم‌ترین تمهیدات حمل و نقل برای تسهیل تردد شهروندان است.

نظر شما