شناسهٔ خبر: 66762794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیام تسلیت مسئولان استان خوزستان در پی شهادت ایت الله رییسی و همراهان ایشان

مسئولان استان خوزستان طی پیام‌هایی، شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: پیام تسلیت مسئولان استان خوزستان در پی شهادت ایت الله رییسی و همراهان ایشان به شرح زیر میباشد:

مرحبا ‌ای همدلانِ نیک‌بخت

عزمِ حق کردید و بَربَستید رخت

آفرین بر راه و رسمِ پاکتان

سیرِ عرفانی سوی افلاکتان

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و عروج ملکوتی رئیس‌جمهور صادق، مهربان و خادم ملت ایران حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همچنین وزیر امور خارجه خدوم، نماینده محترم ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان که در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور به شهادت رسیدند موجب تأثر و تألم اینجانبان گردید.

بی‌شک روح پرفتوح همه این عزیزان در جوار امام مهربانی‌ها، هشتمین خورشید آسمان امامت، امام رضا علیه السلام و در کنار امام راحل و همتایان شهیدشان، شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی، در سایه رحمت و مغفرت الهی و آرامش ابدی قرار گرفته است.

اینجانبان عروج رییس جمهور محبوب، خدوم و مغتنم حضرت آیت الله دکتر رییسی و همراهان ایشان را به محضر امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای این شهدای والامقام علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار علیهم السلام مسألت داریم.

سیدمحمدنبی موسوی فرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

علی اکبر حسینی محراب

استاندار خوزستان

پیام تسلیت فرماندار کرخه خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سی ام اردیبهشت یکی از تلخ ترین روزهای ملت ایران شد و رئیس جمهور مردمی و محبوب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در روز ولادت ثامن الائمه در آغوش گشوده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آرام گرفت، خوشا به سعادت نیک مردانی که این چنین به خدای خود لبیک می گویند و سرافرازان تاریخ نام می‌گیرند.

با دلی مملو از غم و اندوه شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی، «حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» و یاران همراه ایشان حضرت «آیت الله آل هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «دکترحسین امیرعبدللهیان» وزیر امور خارجه، «دکتر مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خادمین ملت ایران را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و شهرستان کرخه عرض تبریک و تسلیت دارم.

امید که روح بلند خادم الرضا (ع)، شهید خدمتگزار به جهان اسلام، انقلاب اسلامی و ایران عزیز بر خوان رحمت اهلبیت(ع) دعاگوی همه مردم انقلابی، شریف و داغدار باشد.

محسن ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه

پیام تسلیت مدیر مخابرات منطقه خوزستان

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور و همراهان ایشان در پی حادثه سقوط بالگرد، قلب های ملت ایران را در بهت و اندوه فراوان فرو برد.

بی شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان مخابرات منطقه خوزستان، مصیبت شهادت سید محرومان و خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران به ویژه همکاران عرصه ارتباطات و مخابرات تسلیت عرض نموده، و از خداوند سبحان برای شهدای گرانقدر این سانحه غمبار، رحمت واسعه الهی و برای خانواده های معزز آنان و ملت شریف ایران صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می‌نمایم.

رحیم فلاح‌زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان

46

نظر شما