شناسهٔ خبر: 66762134 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سید شهیدان خدمت؛

قادری: دغدغه مندی رئیسی نسبت به خانواده بهزیستی فراموش نمی شود

علی قدمی

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و جمعی از خادمان مردم ایران اسلامی پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر؛ علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از خادمان مردم ایران اسلامی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

سَلامٌ عَلی إِبْراهِیمَ «۱۰۹»

کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ «۱۱۰»

إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ «۱۱۱»

خبر شهادت حضرت ایت الله دکتر رئیسی و همراهانشان که در حال مجاهدت و خدمت به ملت شریف ایران بوده‌اند، موجب تالم و تأثر خانواده بزرگ بهزیستی شد. بی تردید خدمات این عزیزان و تلاش‌های مداوم ایشان در راه اسلام و وطن، پاداشی جز شهادت آن هم در روز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت نمی‌توانست داشته باشد. دغدغه مندی، بررسی‌ها و توصیه‌های رئیس جمهور محترم نسبت به جامعه هدف و مددجویان این سازمان فراموش نشدنی و بی مثال بود و هیچگاه از قلب و ذهن مان پاک نخواهد شد.

امروز قلب همه ملت ایران عزادار و داغدار ۸ شهید راه خدمت در سانحه رخ داده در ورزقان تبریز شد و اینجانب به نمایندگی از خانواده داغدار سازمان بهزیستی و شرکای اجتماعی، شهادت رئیس جمهور محترم، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر خادمان ملت را به محضر حضرت ولیعصر (عجمقام معظم رهبری و خانواده‌های گرامی ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. برای همه آنان همنشینی با اولیا و خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (عج) و برای بازماندگان صبر و تداوم خدمت را آرزومندم.

نظر شما