شناسهٔ خبر: 66762116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

اردوغان: رئیسی برای ایجاد صلح و دوستی در منطقه تلاش کرد

رئیس‌جمهوری ترکیه در پیام تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهوری گفت که آیت‌الله رئیسی برای ارتقای صلح و دوستی در منطقه تلاش کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«رجب طیب اردوغان» طی پیامی در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: به این وسیله، یاد و خاطره کسی را گرامی می‌دارم که از نزدیک شاهد تلاش هایش برای بهبود وضعیت مردم ایران و ایجاد صلح و دوستی در منطقه بودم.

وی در این پیام به رهبری، دولت و ملت ایران گفت: ما مثل گذشته در این شرایط سخت و غم‌انگیز، در کنار شما هستیم.

رئیس جمهوری ترکیه، رئیسی را یک برادر و همتای ارزشمند عنوان کرد و برای شهدای این سانحه آرزوی برخورداری از غفران و رحمت الهی و برای خانواده هایشان آرزوی صبر جمیل کرد.

سید ابراهیم رئیسی که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما