شناسهٔ خبر: 66761811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در پیام تسلیتی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم به عهد و سوگندی که خورده بود، وفادار ماند و جان خود را در این راه فدا کرد.

صاحب‌خبر -

در پیام تسلیت آیت الله سید محمد سعیدی آمده است : خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور عالم و مجاهد کشور که برای خدمت به مردم و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک‌لحظه آرام و قرار نداشت موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب و همه علاقه‌مندان به انقلاب و کشور عزیزمان ایران شد.

پیام حاکیست: شهید آیت‌الله رئیسی هم در گفتار و هم در رفتار و عملکرد خود حقیقتا نشان داد که هیچ شانی برای خود جز خدمت به مردم شریف و متدین ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی قائل نیست و در این مسیر به عهد و سوگندی که خورده بود وفادار ماند و جان خود را در این راه فدا کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است: همچنین هیات همراه ایشان از جمله آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان همگی از افراد خدمتگزار و تاثیرگذار در کشور بودند که فقدانشان درد بزرگی را بر سینه همه علاقه‌مندان به این نظام و انقلاب گذاشت.

در این پیام آمده است: اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) با نهایت تاثر و تاسف این سانحه جانسوز را خدمت حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی، هیات دولت و همه بازماندگان و مصیبت‌دیدگان به‌ویژه آیت‌الله علم‌الهدی و همسر و فرزندانشان تسلیت می‌گویم و توفیق ادامه راه این شهدای عزیز را برای سایر خدمتگزاران به این نظام و ملت از خداوند متعال خواستارم.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما