شناسهٔ خبر: 66761497 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پیام تسلیت سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پی شهادت رئیس جمهور

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و جمعی از خدمتگزاران نظام اسلامی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش، سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و جمعی از خدمتگزاران نظام اسلامی را تسلیت گفت.

 در پیام عبدالرسول پورعباس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَاتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور محبوب کشورمان، وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان عزیز ایشان موجب تألم و تأثر فراوان گردید. خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید محرومان، شخصیتی ممتاز و خدمتگزاری صدیق برای مردم بود و فقدان ایشان ضایعه بزرگی برای کشور خواهد بود. این مجاهد خستگی‌ناپذیر در سال‌های متمادی در مسئولیت‌های گوناگون لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به ملت ایران غافل نشد و تا آخرین لحظات زندگی در این مسیر گام برداشت تا در آستانه سالروز میلاد با سعادت مولای خود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مسیر خدمت به دیدار حق شتافت و به شهادت رسید.


شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان را به حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم فهیم ایران عزیز و اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم و برای این شهدای خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال علو درجات مسئلت می‌نمایم.

نظر شما