شناسهٔ خبر: 66761381 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

در پی آسمانی شدن سیدشهیدان خدمت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پیام تسلیتی صادر کرد

در پی شهادت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهرداد عظیمی مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و تیم همراه در سانحه‌ بالگرد حین مأموریت در قالب پیام به ملت شریف ایران اعلام کرد. در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

شهادت خادم الرضا (ع)، خادم جمهور و چهره محبوب، محجوب  و مردمی، حضرت آیت الله دکتر رئیسی و هیئت همراه، ایران اسلامی و دوستدارانش را  در بهت و ماتم فرو  برد.

این مرد نستوه، با تقوا و خدوم که عمر با برکت خود را در راه خدمت بی‌منت و صادقانه به محرومان و  پاسداری از نظام و انقلاب سپری کرد و در این مسیر، به فیض عظمای شهادت نائل آمد، مصداق مجاهد فی سبیل اللّه و سرباز فداکار وطن و رهبری بود که خدمات ماندگارش در تاریخ این سرزمین قهرمان ساز و افتخار آفرین، فراموش نخواهد شد.

اینجانب با قلبی مالامال از  حزن و اندوه ، این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت ولیعصر (ارواحنا له‌الفداء)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت  شهید پرور ایران، دولت مردمی، بیت مکرم ایشان و سایر مدیران شهید خدمت که در سانحه هوایی به شهادت رسیدند، تسلیت عرض می‌نمایم.

نظر شما