شناسهٔ خبر: 66761379 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

به میزبانی معاون اول رئیس‌جمهوری

نشست فوق‌العاده سران قوا برگزار شد

نشست فوق‌العاده سران قوا به میزبانی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری، برگزار و در این نشست بر ادامه خدمت‌رسانی دولت مردمی و همراهی سران قوا تأکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در نشست فوق‌العاده سران قوا به‌ میزبانی معاون اول رئیس‌جمهوری بر ادامه خدمت‌رسانی دولت مردمی و همراهی سران قوا تأکید شد.

این نشست صبح امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت) و در پی اعلام عروج سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری محبوب و مردمی و هیئت همراه، به‌ میزبانی معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.

محمدباقر قالیباف و غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رؤسای دو قوه مقننه و قضائیه، ضمن تسلیت به رهبری معظم انقلاب، ‌مردم شریف ایران و معاون اول رئیس‌جمهوری و اعضای دولت، بر همکاری کامل با محمد مخبر برای انجام وظایف قوه مجریه تأکید کردند.

معاون اول رئیس‌جمهوری در این نشست با اعلام تأثر عمیق و حزن وصف‌ناپذیر خود و اعضای دولت تصریح کرد: راه ‌خادم‌الرضا و دوستدار ملت ایران، آیت‌الله ابراهیم رئیسی در انجام وظایف محوله را بدون هیچ خللی دنبال خواهیم کرد و امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران مطمئن باشند راه ما راه رئیس‌جمهور مردمی است و خدمت توقف نخواهد داشت.

نظر شما