شناسهٔ خبر: 66761047 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خاطره احمد نجفی از شهید ابراهیم رئیسی/ از دیشب تا الان نخوابیدم

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها گفت: من از دیشب تا الان از شدت ناراحتی و نگرانی نخوابیدم. حسی به من می‌گفت این سقوط معمولی نیست. واقعا حیف شد؛ چون آقای رئیسی انسان بسیار خوب و مهربان و خوشرویی بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نجفی ضمن اظهار تاسف از ضایعه دردناک شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها اظهار کرد: من در دیداری که با ایشان داشتم تقاضایی را مطرح کردم. گفتند این موضوع را روی کاغذ بنویسید و به من بدهید تا تا ترتیب اثر بدهم. این جمله را با مهربانی و خوشرویی گفتند. من متنی نوشتم و اشاره کردم که کاری باید برای بچه‌های اوکراینی انجام شود. هیچ وقت فکر نمی کردم به این راحتی حرف من را گوش کنند. متاسفانه قبل از این که این تقاضا به دست‌شان برسد از دنیا رفتند.

بازیگر سریال کارآگاه علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، افزود: امیدوارم نفر بعدی هم با انرژی بیشتری ادامه بدهد. آقای رئیسی خیلی کارهای خوبی برای کشور انجام داد. ایشان از نابسامانی‌ها آزرده خاطر بود؛ اما همیشه با تواضع و خوشرویی رفتار می‌کرد. معتقدم آیت الله رئیسی نیروی خوب برای توسعه و پیشرفت ایران بود.

هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

۲۴۵۲۴۵

نظر شما