شناسهٔ خبر: 66760945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آیت‌الله نوری همدانی:

خدمت صادقانه ویژگی بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود

یکی از مراجع تقلید گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کرد و در این مسیر فردی خستگی‌ناپذیر با خدمتی صادقانه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی با صدور پیامی، شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان وی را به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

متن پیام این مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) خبر شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان و بی‌بهره شدن از خدمت‌گزاران مخلص مایه تأسف و تأثر عمیق شد.

مرحوم شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی (رضوان الله علیه) تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب کرده و در این مسیر فردی خستگی‌ناپذیر بود و در همه عرصه‌ها چه در دستگاه قضا و چه در دوران ریاست قوه مجریه صادقانه عمل کرد.

آنچه بنده از ابتدای آشنایی در سال ۵۴ تا به امروز در او دیدم و شهادت می‌دهم این است که رضای خدا را در امور در نظر می‌گرفت و معتقدم شهادت او پاداش این خدمات خالصانه بوده‌است.

بی‌شک مردم عزیز قدردان آن همه زحمات هستند، انشا الله این مسیر خدمت با توجهات حضرات معصومین (علیهم السلام) خاصه حضرت بقیةالله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری رهبر معظم و حمایت مردم متدین، از طریق خدمت‌گزاران ادامه خواهد یافت. لازم می‌دانم یاد امام جمعه مردمی تبریز حجت‌الاسلام والمسلمین شهید آل‌هاشم، وزیر محترم خارجه و همراهان دیگر را گرامی بدارم.

در پایان شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.»

نظر شما