شناسهٔ خبر: 66760839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

شمسایی: نگاه آیت‌الله رییسی به ورزش ویژه بود؛ ایشان پای کار ورزش بودند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نگاه رییس جمهور عزیزمان به ورزش ویژه بود. خود ما هم که قهرمان آسیا شدیم، اولین پیام تبریک را از آیت‌الله رییسی دریافت کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، وحید شمسایی امروز دوشنبه در خصوص شهادت رییس جمهور ایران و هیات همراه ایشان گفت: شهادت آیت‌الله رییسی و هیات همراه او را به مقام عظمی ولایت، مردم عزیز ایران و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم. این اتفاق مصیبت بسیار سنگینی بود. خوشا به سعادت آن‌ها که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل شدند. همین چند وقت پیش بود که برای تقدیر از ورزشکاران خدمت ایشان بودیم. آیت‌الله رییسی پای کار ورزش بودند. وقتی با او صحبت می‌کردیم، خیلی مصرانه به سربلندی کشور فکر می‌کردند.

وی افزود: امروز، روز بسیار سختی برای کشورمان است. آیت‌الله رییسی هم خادم الرضا (ع) و هم خدمت‌گذار مردم بودند. ایشان تمام تلاششان را کردند و خوش به سعادتشان. من دیدم که سه سال پیش ایشان در روز ولادت آقا علی ابن موسی‌ الرضا (ع) حکم ریاست جمهوری را دریافت کردند و امروز هم در تولد امام رضا (ع) به شهادت رسیدند. انشاالله با این شهادت دست ما را هم بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان کرد: نگاه رییس جمهور عزیزمان به ورزش ویژه بود. خود ما هم که قهرمان آسیا شدیم، اولین پیام تبریک را از آیت‌الله رییسی داشتیم. وقتی ورزشکار یک لحظه بتواند باعث شور و نشاط جامعه شود، افتخاری برای ماست و ایشان این موضوع را به خوبی درک می‌کردند و می‌گفتند هر آنچه برای ورزشکار باید انجام شود تا دل مردم را شاد کند، باعث افتخار است. خدا ایشان را رحمت کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما