شناسهٔ خبر: 66759969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون سازمان انرژی اتمی:

نظام اسلامی مسیر خود به سمت قله را طی خواهد کرد

معاون سازمان انرژی اتمی ایران در پیام تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به لطف الهی و به برکت خون شهدا و هدایت های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، نظام اسلامی مسیر خود به سمت قله را طی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متعاقب شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه روز گذشته (یکشنبه)، سید پژمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النفس المطمئنه

ارجعی الی ربک راضیه مرضیه
فادخلی فی عبادی

و ادخلی جنتی

شهادت خادم الرضا (ع) رییس جمهور مردمی و پرافتخار ایران، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، این بزرگ‌مرد خدوم را در آسمان میهمان اولیا و اوصیا کرد و ملت شریف ایران را از مدیری مدبر، مخلص، خستگی ناپذیر و شایسته محروم کرد.

همچنین شهادت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر غم و اندوه ما افزود، که جا دارد از طرف خود و به نمایندگی از همکارانم، شهادت این عزیزان خادم ملت را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح پرفتوح آن بزرگ‌مردان، همنشینی با انبیا و اولیای الهی را مسالت کنیم.

بی تردید فقدان این ابرمردان هرچند داغی بر دل ملت عزیز ایران خواهد نشاند، ولی به لطف الهی و به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نظام اسلامی مسیر خود به سمت قله را طی خواهد کرد.

سید پژمان شیرمردی

معاون سازمان انرژی اتمی ایران

نظر شما