شناسهٔ خبر: 66759895 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ایران در بهت و سوگ و شهادت آیت‌الله رئیسی

با اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی اهالی مختلف فوتبال در حال ابراز پیام تسلیت هستند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، موجی از نگرانی ورزش ایران را فرا گرفت و با پیام‌های مختلفی همراه بود و از صبح امروز با اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی، فدراسیون‌های ورزشی، باشگاه‌ها و همچنین افراد در حال ابراز ناراحتی و پیام تسلیت به جامعه ایران هستند.

 

در ادامه به بخشی از این پیام ها می‌پردازیم:

 

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: امروز روز سختی برای ما و کشور عزیزمان است. به مردم عزیز کشورمان، مقام عظمای ولایت و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم. یک مصیبت سنگین بود؛ خوشا به سعادت‌شان که برای خدمت به مردم و خدمتگزاری به کشورشان به درجه رفیع شهادت رسیدند. نگاه ایشان به ورزش ویژه بود. وقتی با ایشان صحبت می‌کردیم می‌گفتند هر آنچه برای ورزش و ورزشکار هزینه شود تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم، باعث غرور و افتخار است. بسیار دید بلندی نسبت به ورزش داشتند. خدا رحمت‌شان کند.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.

2024008

 

محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور: اینجانب شهادت تمامی خدمتگزاران کشور عزیزمان در این سانحه را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملّت بزرگ ایران و خانواده‌ها و بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این بزرگان آسمانی، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس با انتشار این استوری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.

2024005

باشگاه سپاهان با تصویری از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، شهادت او را تسلیت گفتند.

2023994

باشگاه نساجی، ذوب آهن، پیکان و سایپا با انتشار پیام‌های جداگانه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند.

2024011

فدراسیون بدنسازی: خبر شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی که خدمات ارزنده‌ای را در طول مدت حضور خود به مردم ایران اسلامی و به ویژه به ورزش کشور ارائه کرده بود، در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

فدراسیون تنیس روی میز: جامعه پینگ پنگ کشور، شهادت رئیس جمهور عزیز، محبوب و مغتنم و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند موجی از غم و اندوه را در پی داشت، به ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌‌نماید.

فدراسیون وزنه‌برداری: خادم الرضا، خادم جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل گردید و آسمانی شد.

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت و وطن پرست واقعی باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران گردید. اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، نایب رئیس، روسای کمیته‌ها، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی تکواندو، پاراتکواندو و پومسه، مربیان، داوران و خانواده تکواندو شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما