شناسهٔ خبر: 66759755 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

کوروش زارعی: «مردمی بودن» بزرگ‌ترین خصلت شهید رئیسی بود

کوروش زارعی گفت: به عنوان یک هنرمندی که در عرصه هنرهای نمایشی فعالیت می‌کنم، باید بگویم که بزرگ‌ترین خصلت ایشان مردمی و خاکی بودنشان بود.

صاحب‌خبر -

گروه تئاتر خبرگزاری هنر ایران: کوروش زارعی کارگردان، بازیگر و مدیرمرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین بیان کرد: من جزو کسانی هستم که هر دو باری که آقای رئیسی کاندید انتخابات ریاست جمهوری شدند، به ایشان رای دادم و جزو ستاد هنرمندان ایشان بودم.

زارعی بیان کرد: این اتفاق، ضایعه دردناکی برای همه آحاد مردم بود. حتی آن‌هایی که به ایشان رای نداده بودند هم ناراحت هستند؛ چرا که تلاش خالصانه و جهادگرایانه ایشان را دیدند و درک کردند.

وی افزود: به عنوان یک هنرمندی که در عرصه هنرهای نمایشی فعالیت می‌کنم، باید بگویم که بزرگ‌ترین خصلت ایشان مردمی و خاکی بودنشان بود. مقام معظم رهبری همواره به مسئولین توصیه داشتند و دارند که در کنار مردم باشید و از پشت میز بلند شوید و به استان‌ها و شهرستان‌ها بروید تا مشکلات مردم را ببینید.

زارهی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی از معدود افرادی بودند که به این توصیه عمل کردند و از روزی که منتخب شدند، خودشان را وقف مردم کرده بودند. همه دولت‌ها ضعف و قوت خود را دارند اما این که ایشان در میدان جهاد بود و جهادگرایانه تلاش می‌کرد، بر هیچکس پوشیده نیست.

این هنرمند در پایان گفت: مطمئنا همانطور که دیروز هم مقام معظم رهبری فرمودند اختلالی در کار کشور ایجاد نمی‌شود و دولتمردان به کار خود ادامه می‌دهند اما تنها تاسف ما این است که آقای رئیسی دیگر بین ما نیست.

نظر شما