شناسهٔ خبر: 66758450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد

تشکیل ستاد برگزاری برنامه‌های شهدای راه خدمت در شهرداری قم

در پی حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهور و هیئت همراه، با دستور شهردار قم، ستاد برگزاری برنامه‌های شهدای راه خدمت در شهرداری قم تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به دستور و تأکید شهردار قم در خصوص برنامه‌ریزی، هماهنگی، اجرا و پشتیبانی در شأن از مراسم و برنامه‌های مربوط به گرامیداشت شهدای حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و هیئت همراه، از تشکیل ستاد ویژه‌ای به این منظور خبر داد.

وی ادامه داد: اولین جلسه این ستاد با ریاست شهردار قم و با حضور معاونین خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، مدیر کل حوزه شهردار، مدیر ارتباطات مردمی و مدیر امور اجرایی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیر کل مالی شهرداری قم در نخستین ساعات پس از اعلام رسمی شهادت برگزار شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل فضاسازی شهری با اهتزاز پرچم‌ها و نصب ریسه‌های مشکی در سطح شوارع، معابر و میادین شهر را از اقداماتی اولیه شهرداری قم عنوان کرد و افزود: با تلاش مجموعه معاونت خدمات شهری و همکاری مناطق هشتگانه، پس از اعلام رسمی خبر شهادت تغییر فضای شهر در دستور کار قرارگرفته است.

کلانترزاده طراحی و اکران تبلیغات محیطی در سازه‌های مختلف سطح شهر و چاپ و توزیع پوستر گرامیداشت شهدا با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و همکاری سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و سیما، منظر و فضای سبز شهری را از دیگر اقداماتی در حال اجرا در فضاسازی شهر قم اعلام کرد.

وی هم‌زمانی این حادثه با ایام پایانی دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام را یادآور شد و ادامه داد: تمامی برنامه‌های و مراسم جشن و نشاط شهروندی لغو شده و تمامی ساختمان‌ها و مراکز شهرداری قم در سازمان‌ها و مناطق هشتگانه نیز فضاسازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم آمادگی جهت اجرای مراسم و برنامه‌های بزرگداشت در شهر قم را از دیگر برنامه‌های شهرداری قم دانست و تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های ایستگاه‌های مردمی و مواکب، حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، گروه‌های جهادی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و اداری، بیوت مراجع معظم تقلید و … از دیگر اقدامات شهرداری قم در این ستاد خواهد بود.

نظر شما