شناسهٔ خبر: 66758434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیام تسلیت تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در پی شهادت آیت الله رئیسی

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در پیامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در پی شهادت رئیس محترم جمهور حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیأت همراه در سانحه سقوط هلی‌کوپتر، پیام تسلیت به شرح زیر صادر کرد:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَالثَّناء) خبر شهادت فرزند ملت، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران مخلص و جهادگر میهن اسلامی، عموم مردم مؤمن و انقلابی ایران را عزادار کرد.

این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر فرزانه و حکیم، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته)، ملت بزرگ ایران اسلامی و همه شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان تسلیت می‌گویم.

شهادت در راه خدا و خدمت به خلق خدا که آرزوی دیرینه مجاهدان راستین در همه تاریخ بوده است، فوز عظما و مدال پر افتخاری است که خداوند کریم به بندگان خالص اعطا می‌کند و اینگونه بر مجاهدت‌های خالصانه‌ی آنان مهر تأیید می‌زند.

بی گمان شجره طیبه انقلاب اسلامی که همواره با مجاهدت‌ها و خون پاک اولیا، شهدا و مجاهدین راستین آبیاری شده است به مسیر بالنده خود ادامه خواهد داد و قله‌های سربلندی و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

از پیشگاه خداوند متعال، علو درجات و حشر با نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) و ائمه معصومین (علیهم السلام) را برای رئیس جمهور شهید و همراهان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای مردم غیور ایران و عموم بازماندگان مسألت دارم.

به گزارش ایمنا، در پی شهادت سیدالشهداء خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، اهتزاز شد.

پیام تسلیت تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در پی شهادت آیت الله رئیسی

نظر شما