شناسهٔ خبر: 66758306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه دیواندره در گفت وگو با تقریب:

شهید رئیسی قولاً و عملاً خادم ملت و محرومان بود

ماموستا جلال مرادی عنوان کرد: خداوند، آنهایی را هدایت می کند و کسانی را از شهد شیرین حقایق خود می نوشاند که در کنار ایمان به غیب و به پاداشتن نماز، اهل انفاق و در اندیشه احسان و خدمت به دیگران نیز باشند ، كه حقا خادم جمهور ملت ايران حضرت آیت الله سید ابراهیم رئيسی در حوزه ی خدمت رسانی يك آفتاب عالم تابی بودند که قولا وعملا خادم ملت و بالأخص محرومان بودند.

صاحب‌خبر -
ماموستا جلال مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب؛ ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از همراهان ایشان از جمله حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به محضر مبارك مقام معظم رهبري و ملت شریف ایران اسلامی؛ اظهار داشت: سيد دلها شهادتت مبارك، همه می دانيم كه خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن، ارزش و ثواب فراوانی دارد.

وی تصریح کرد: در قرآن کریم آمده است؛ «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ»  خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد. پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

ماموستا مرادی عنوان کرد: عنایت قرآن کریم بر توجه به دیگران، به حدی است که انفاق و گره گشایی از کار دیگران را از شرایط مهم بهره جستن از روح هدایت گری قرآن می داند. چنان که خداوند در آیه های 2 و 3 سوره بقره می فرماید: آن کتاب [قرآن]که تردیدی در آن راه ندارد، مایه هدایت پرهیزکاران است.[پرهیزکاران]کسانی هستند که به غیب [یعنی آنچه از حس، پوشیده است]ایمان دارند و نماز به پا می دارند و از مواهبی که روزی شان دادیم، انفاق می کنند.

این عالم اهل سنت افزود: بنابر این آیات خداوند، آنهایی را هدایت می کند و کسانی را از شهد شیرین حقایق خود می نوشاند که در کنار ایمان به غیب و به پاداشتن نماز، اهل انفاق و در اندیشه احسان و خدمت به دیگران نیز باشند ،  كه حقا خادم جمهور ملت ايران حضرت آیت الله سید ابراهیم رئيسی در حوزه ی خدمت رسانی يك آفتاب عالم تابی بودند که قولا وعملا خادم ملت و بالأخص محرومان بودند.

ماموستا مرادی بیان داشت: در عرصه ي سياستهاي خارجي وروابط بين الملل هم توافق با عربستان يكي از شاهكارهاي خدمات سياسي وزير امورخارجه وتيم سياسي حضرت آیت‌الله رئيسي بود كه جاي تقدير ويژه دارد ، امادر برابرمشیت الهی جز صبر و شکیبایی چاره ای نیست فلذا بادلی آکنده از غم و اندوه این مصیبت موجعه و عظمی را محضر مبارك مقام معظم رهبري وبيوت داغديده آن خادمین ملت وعموم ملت عزادار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت معروض و براي همه صبر جمیل واجرجزیل وبراي آن شهداء عالي مقام ترفیع درجات را از ايزد لايزال مسئلت مي نمايم.

انتهای پیام/

نظر شما