شناسهٔ خبر: 66758270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجهیز سه شهرِ کهگیلویه و بویراحمد به دوربین‌های پایش تصویری

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی انجام شده سه شهر دوگنبدان، دهدشت و یاسوج تا شهریور ماه امسال هر کدام به سه دوربین پایش تصویری مجهز می‌شود.

صاحب‌خبر -
تجهیز سه شهرِ کهگیلویه و بویراحمدبه دوربین‌های پایش تصویری
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا گفت: نصب دوربین‌های پایش تصویری و ثبت تخلفات در معابر استان کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است که انجام این مهم در کاهش تخلفات رانندگان و کنترل ترافیک بسیار موثر است.
وی افزود: چهار دوربین در شهرستان چرام آماده نصب است که به زودی توسط حوزه ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد نصب و به بهره برداری می‌رسند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات مطلوب در حوزه برق استان، تصریح کرد: سال گذشته، ۶ هزار پایه برق در استان، تعوض و تعمیر شد و ۵۰۰ کیلومتر سیم فرسوده مسی با کابل خودنگهدار تعویض شد.
روستا تاکید کرد: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱، یک و نیم برابر افزایش داشته است و در سال پیش رو تلاش بر این است که این رقم افزایش یابد.
وی بیان کرد: قرار است به پیشنهاد مشاور، حجم میدان‌های مقاومت و میدان جهاد در شهر یاسوج کم شود و به زودی زیرساخت‌های این کار فراهم می‌شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت در سفر دوم رئیس جمهور به ساخت پل سوم بشار یاسوج اختصاص یافت و در چند هفته آینده عرشه این پل نصب خواهد شد.
روستا ادامه داد: از مراحل تکمیل پل چهارم بشار یاسوج در یک هفته گذشته سه بار بازدید انجام گرفته است که مشخص شد تعهدات پیمانکار رو به اتمام است و طبق وعده شهردار یاسوج تا ۲ هفته آینده پل چهارم بشار زیر بار ترافیک خواهد رفت.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان برای روشنایی تونل‌های مسیر پاتاوه به دهدشت اختصاص یافته است و تا چهار ماه آینده همه تونل‌های مسیر پاتاوه به دهدشت روشن خواهند شد.

نظر شما