شناسهٔ خبر: 66758187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی

آیت‌الله رئیسی ولایی‌ترین و انقلابی‌ترین رئیس جمهور بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آیت‌الله رئیسی فردی تمام عیار در خدمت به مردم و انقلاب و ولایت بود و معتقدم در طول انقلاب اسلامی رئیس جمهور این چنین نداشتیم.

صاحب‌خبر -

محمدجواد یاری استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با تسلیت شهادت رئیس جمهور و تیم همراهشان گفت: حوادثی از این دست در تاریخ انقلاب کم نیست؛ مسئولین و خدمتگزارانی بوده‌اند که به مانند ایشان به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام(ره) در وصیت‌نامه خویش فرمودند "با رفتن یك خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد" و رهبر معظم انقلاب هم روز گذشته به این موضوع اشاره کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به حرکت خود پرشتاب‌تر از گذشته ادامه خواهد داد، تصریح کرد: این وعده الهی است که نشان می‌دهد مؤمنان بایستی در مصیبت‌ها و مشکلات بایستند و صحنه را خالی نکنند.

یاری گفت: آیت‌الله رئیسی یک الگو بود که تاریخ رؤسای جمهور کشور ماندگار شد؛ خدمت‌رسانی و کمک به محرومان و به حق سیدالشهدای محرومان عنوان مناسبی است که برای ایشان اعلام شده است.

وی افزود: ایشان در هر جای کشور لازم بود، حضور پیدا می‌کردند. در مناطق صعب‌العبور و در روستاها، و با این نوع سرکشی جدای از اینکه یک نمونه‌ از حاکمیت الهی و مردمی انقلاب اسلامی را احیا کرد و به رخ جهانیان کشید، یک نوع سبک مدیریتی را برای تمام مسئولین کشور ایجاد کرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: بایستی روش و منش آیت‌الله رئیسی برای هر کسی که می‌خواهد در آینده رئیس جمهور کشور شود تبدیل به گفتمان گردد، این همان روش و منش حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب است که بین مردم باشید و دیوار و حائلی بین شما نباشد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی فردی تمام عیار در خدمت به مردم و انقلاب و ولایت بود و معتقدم در طول انقلاب اسلامی رئیس جمهور ولایی و انقلابی به غیر از دوران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نداشتیم. تقدیر الهی بر این شد که ایشان مزد زحماتشان را بگیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: خون این شهدا درخت انقلاب و اسلام را آبیاری خواهد کرد و خللی در حرکت انقلاب ایجاد نمی‌شود اینها هزینه‌هایی است که انقلاب اسلامی برای رسیدن به مرحله اصلی و ظهور باید پرداخت کند.

یاری خاطرنشان کرد: مردم به رغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد، به صداقت و خدمت ایشان به طور کامل ایمان داشتند و این نوع سبک مدیریتی بایستی ترویج شود.

انتهای پیام/

نظر شما