شناسهٔ خبر: 66757829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت امام جمعه سپیدان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

امام جمعه سپیدان شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت امام جمعه سپیدان شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در متن پیام تسلیت حجت السلام افروغی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بسم الرب الشهدا و الصدیقین شهادت حضرت آیت الله دکتر ریسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و همراهان شهیدشان، ایران و جبهه مقاومت و دوستان ایران را در سراسر دنیا به ماتم نشانید.

شهادت حضرت آیت الله ریسی شخصیتی که سیاست و جایگاه ریاست هیچگاه او را از اخلاق و تواضع و فروتنی خارج نکرد و همنشین فقرا و محرومان بود؛ و همچنین وزیر امور خارجه که شخصیتی نجیب و جهادی بود و امام جمعه تبریز حضرت آیت‌الله آل هاشم عالمی وارسته و مرجع مردم تبریز داغ شهادت سردار دل‌ها و شهیدان رجایی و باهنر را زنده کرد.

شهادت مزد تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانشان بود. ار بدو حادثه سقوط بالگرد حامل ریس جمهور و همراهان، ملت ایران و بسیاری از مردم جبهه مقاومت دست به دعا و متوسل به ثامن الحجج در شب میلاد آن حصرت شدند و مسولین نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش بایسته خویش را انجام دادند.

ضمن تسلیت و تبریک از همه تلاش‌ها تشکر میکنم و وظیفه ما در این مقطع زمانی این است که گوش به فرمان امام امت حضرت آیت الله خامنه‌ای باشیم قطعا سکاندار کشتی انقلاب و استفاده از ظرفیت قانون اساسی کوچکترین خللی را در خدمت رسانی دولت به ملت باقی نخواهد گذاشت.

نظر شما