شناسهٔ خبر: 66757101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان:

آیت‌الله رئیسی هم و غم زیادی برای حل مشکلات مردم داشت

سید حبیب الله وکیل زاده

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: رئیس جمهور فقید، هم و غم زیادی برای حل مشکلات مردم داشت که این اتفاق غیرمترقبه ملت را عزادار کرد.

صاحب‌خبر -

حیدر علی حجتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، اظهار کرد: جز اظهار تأسف و تسلیت به خانواده این شهدا چیز دیگری نمی‌توان گفت. آیت‌الله رئیسی در چهارمین سال ریاست جمهوری خود بود که در حین خدمت به شهادت رسید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حوادث و مشکلات گوناگونی را پشت سر گذاشته‌ایم و آیت‌الله رئیسی در حد توان خود خدمات خوبی را به مردم و کشور ارائه داد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: روح رئیس‌جمهور فقید و همراهان ایشان شاد باشد و امیدواریم رئیس‌جمهور آینده مانند آیت‌الله رئیسی به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی و به معیشت آنان توجه کند. سانحه دردناک و غیرمترقبه‌ای بود که کشور را در شوک فرو برد.

حجتی ادامه داد: طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی با نظر رهبری، معاون اول رئیس‌جمهور با هماهنگی سران دو قوای دیگر تا ۵۰ روز عهده‌دار رسیدگی به امور کشور می‌شود و سپس انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما