شناسهٔ خبر: 66756928 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

واکنش‌ هنرمندان به شهادت رئیس‌جمهور کشور

هنرمندان همچون چهره‌های شناخته شده دیگر در صفحات مجازی خودشان نسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان در سانحه بالگرد هوایی ورزقان، واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

سید ابراهیم رئیسی , هنرمندان ,

به همین مناسبت بسیاری از چهره‌های شناخته شده در صفحات مجازی خودشان واکنش نشان دادند؛ محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها سریال «موسی(ع)» را در دست تهیه دارد در صفحه مجازی خودش نوشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً» خداقوت و خسته نباشید. 

سید ابراهیم رئیسی , هنرمندان ,

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه خودش با نمایش تصویری از شهدای سانحه بالگرد هوایی ورزقان، نوشت: رئیس‌جمهور هر کشور در صحنه‌های بین‌المللی نماد کشور و نماینده رسمی مردم آن کشور است. به همین دلیل احترام به او، احترام به نماد و هویت ملی است. 

سید ابراهیم رئیسی , هنرمندان ,

احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از رئیس‌جمهور شهید و عبارت «انا لله و انا الیه راجعون» به این اتفاق واکنش نشان داد.

سید ابراهیم رئیسی , هنرمندان ,

حامد سلطانی مجری تلویزیون با نمایش تصویری از شهدای حادثه بالگرد هوایی ورزقان نوشت: «مرد میدان‌ها نمیرد پشت میز».

محیا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون و آزیتا موگویی از هنرمندان کشورمان در صفحات مجازی با اعلامِ خبر شهادت رئیس‌جمهور به این اتفاق هولناک واکنش نشان دادند.

سید ابراهیم رئیسی , هنرمندان ,

نظر شما