شناسهٔ خبر: 66756923 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

قیمت قطعی و علی‌الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

قیمت قطعی و علی‌الحساب خودروهای برقی وارداتی عرضه شده در سامانه عرضه خودروهای برقی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، بر اساس اطلاعیه شماره دو سامانه خودروهای برقی وارداتی قیمت قطعی و علی‌الحساب خودروهای برقی اعلام شد.

قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.

جدول شماره یک: قیمت فروش محاسباتی قطعی خودروهای برقی در مبادی ورودی واحد: ریال

قیمت قطعی و علی‌الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

قیمت علی‌الحساب اعلام شده در جدول شماره دو، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰ درصد قیمت علی‌الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

جدول شماره دو: قیمت فروش محاسباتی علی‌الحساب خودروهای برقی در مبادی ورودی واحد: ریال

قیمت قطعی و علی‌الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

با راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودروهای برقی وارداتی به آدرس https://evauto.ir/ متقاضیان برای خرید این خودروها باید مبلغ یک میلیارد ریال را در حساب خود، نزد یکی از شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودروهای برقی وارداتی وکالتی مسدود کنند.

متقاضیان تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه پنجم خرداد ۱۴۰۳ می‌توانند ثبت‌نام انجام داده و یک اولویت از سبد محصولات اعلامی در سامانه را انتخاب کنند.

متقاضیان همچنین تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه هفته جاری دوم خرداد ۱۴۰۳ فرصت واریز و مسدود کردن وجه را در یکی از حساب‌های خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه دارند.

صبح امروز متقاضیان خودروهای برقی وارداتی امکان انتخاب خودرو از میان پنج خودرو عرضه شده در سامانه را داشتند که با افزایش چهار خودرو دیگر به لیست خودروهای عرضه شده تعداد خودروهای برقی وارداتی عرضه شده در سامانه به ۹ خودرو رسیده است.

خودروهای عرضه شده در سامانه عبارتند از:

Sinogold-Tangoo۵

HongQI-EQM۵EV

Honda-ENSI

Audi-Q۵

KMCEJ۷

LUNA-GRE

VOLkswagen-ID.۴Zrozz

Honda-E:NSI

Audi-Q۴e-Q۴e-tron

قیمت قطعی و علی‌الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

انتهای پیام

نظر شما