شناسهٔ خبر: 66756868 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

6 ماهه اول سال فرصت طلایی برای حفاری فیبرنوری است | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در دیدار با معاونان صداوسیمای استان عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی استان، 6 ماهه اول سال فرصت طلایی برای حفاری فیبرنوری است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه های ذیربط از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، معاونان فنی و برنامه ریزی صداوسیما استان با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان دیدار کردند.
در این دیدار فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت های صدا و سیما به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت از آمادگی همیشگی خود برای همکاری با صدا و سیما برای اطلاع رسانی درباره پروژه های اداره کل و شنیدن مطالبات مردم از این بستر خبر داد.
توکلی همچنین به لزوم تبیین اهمیت پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکارها اشاره کرد و گفت: برای اجرایی شدن پروژه های بزرگی مثل فیبرنوری به همراهی مردم نیازمندیم که در این بین صداوسیما می تواند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و همچنین رساندن مطالبات مردم و گزارش ضعف های اجرایی احتمالی به تسریع این روند کمک کند.
مدیرکل ارتباطات استان زنجان عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی استان، 6 ماهه اول سال فرصت طلایی برای حفاری فیبر نوری است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه های ذیربط از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
نجفیان معاون فنی و توسعه صدا و سیمای استان نیز ضمن ارائه گزارشی از زیرساخت های فنی صداوسیما استان از مزایای اجرایی شدن پروژه فیبر نوری گفت و عنوان کرد: صداوسیما استان آماده همکاری در جهت تسهیل فرایند پروژه فیبر نوری است.
علاوه بر آن جدی معاون برنامه ریزی صدا و سیما استان با اشاره به پوشش اخبار مربوط به پروژه از تولید محتوا به صورت میدانی و با حضور شهروندان خبر داد.

نظر شما