شناسهٔ خبر: 66756855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حال و هوای حرم مطهر رضوی در سوگ رئیس‌جمهور شهید

امروز زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی آمده‌اند تا به یاد رئیس جمهور محبوبشان نغمه‌های عاشقانه "رضا رضا "سر دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امروز همه جا پر از عطر زیارت و حرم است، اینجا پناه درد و دل‌های چله‌نشینان است و هر کسی آمده تا با خودش چیزی به صله ببرد. در آستانه میلاد شاه خراسان، پیرمردی با کلاه نمدی سبز، نشسته کنار سقاخانه، زنی با چادری مشکی و شالی پنبه‌ای و بلند تکیه زده به ویلچری که پسر جوانش روی آن نشسته است. پسر جوان که روی ویلچر کنار مادرش نشسته، در حالی که دست‌هایش را بالاتر از صورتش قرار داده به پهنای صورت اشک می‌ریزد؛ وسط صحن به گنبد طلایی آقا خیره شده و کلی از ناگفته‌هایش را مو به مو برای امام رئوف زمزمه می‌کند و با صدای زیبایی زمزمه می‌کند که «بر امام مهربان خود پناه آورده‌ام».

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

اما در روز میلاد امام مهربانی‌ها گوشه گوشه صحن‌ها و رواق‌ها حال و هوای متفاوتی دارد؛ همه داغدار سانحه‌ای هستند که در عصر روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در شب میلاد امام رضا (ع) هلیکوپتر رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان در مناطقی از استان آذربایجان شرقی دچار حادثه شد و آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشورمان و هیئت همراهش به شهادت رسیدند.

همه داغدار شهادت رئیس جمهور محبوبشان هستند، هر زائر و خادمی که از باب‌الجواد وارد حرم مطهر می‌شود داغدار و دلتنگ خادم و رئیس جمهور مردمی و محبوبش است.

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد امام رضا حال و هوای متفاوتی دارد، امروز همه آمده‌اند تا در حرم مطهر عطر و بوی شهادت را استشمام کنند و به یاد خادم شهیدِ امام رئوف نغمه‌های عاشقانه «رضا رضا» سر دهند.

اینجا مشهدالرضا است و خدام حرم رضوی و زائران داغدار شهادت رئیس جمهور محبوبشان و سید محرومان هستند، اینجا در بارگاه ملکوتی همه برای عرض تسلیت به آستان مقدس امام رضا(ع) آمده‌اند، چرا که آیت‌الله رئیسی از ارادتمندان اهل بیت (ع) و مفتخر به خادمی حرم مطهر رضوی بودند.

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

اینجا دیدگان اشکبار است به یاد رئیس جمهور شهیدی که برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد و در مقابل رجزخوانی‌های پوشالی استکبار دلاورمردانه ایستاد و در نهایت این راه را با خون پاکش جاودانه کرد، راهی که حالا با شهادتش ابدی شده است.

اینجا مشهدالرضاست؛ مردم شهید آیت‌الله رئیسی را از خودشان می‌دانستند و احساس می‌کنند، عزیزی را از دست داده‌اند. این از دست دادن برای مردم بسیار گران است و غم و اندوه فراوانی دارند. شهادت رئیس جمهور هدیه‌ای بود که خداوند متعال نصیب ایشان کرد.

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

دختر جوانی با چادری عربی و چشمانی قرمز و صورت بغض آلود گوشه‌ای از درب ورودی باب‌الجواد تکیه داده و به آقا تسلیت عرض می‌کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص شهادت آیت‌الله رئیسی می‌گوید: باید برای حال خودمان گریه کنیم، بر حال رئیس جمهور شهید کسی گریه نمی‌کند، چرا که او به خدا پیوست و باید رفتنش را به او تبریک گفت، زیرا «عند ربهم یرزقون» برایشان اتفاق افتاد.

مرد جوانی که گویا برای میلاد امام رضا(ع) به مشهد آمده و امروز داغدار خادم همیشگی امام رضا(ع) است در خصوص شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور شهیدمان می‌گوید: گویی خبر از دست دادن یک پدر را شنیده‌ایم و کوهی از غم در یک آن بر سرمان آوار شده است، آیت‌الله رئیسی در اذهان ما مردی رشید، مؤمن و خداترس و دلاور نقش بسته بود؛ مردی که برای مردمش حاضر بود جان بدهد و البته این ارتباط دوسویه بود؛ مردم نیز نمی‌خواستند به هیچ وجه این مرد را از دست بدهند.

انتهای پیام/282/

نظر شما