شناسهٔ خبر: 66756346 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس شورای عالی استان‌ها  درپی شهادت رئیس‌جمهور 

رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت رئیس شورای عالی استان‌ها  درپی شهادت رئیس‌جمهور **
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این پیام آمده است:
 
هشتمین رئیس‌جمهور ایران، زاده سرزمین خراسان و خادم الرضا (ع)، سید الشهدای خدمت در نهایت در شب میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) دعوت حق را لبیک گفت و با پایانی که نوشیدن شهد شیرین شهادت بود، نام خود را جاودان کرد.
 
ایران، امروز داغدار فرزند برومند خویش، مجاهد فی سبیل الله، خادم الرضا (ع)، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و پرتلاش، حضرت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان اوست.
 
حضرت آیت‌الله رئیسی در طول این سالیان در هر مقامی که حضور داشتند، منشأ خیر و برکت و تأثیرگذاری برای مردم و نظام بودند؛ حضور ایشان در مسئولیت‌های مختلف قضایی و ریاست قوه قضاییه و تولیت حرم مطهر رضوی، یادآور اقدامات ماندگار این شهید بزرگوار است.
 
ایشان در طول دوران ریاست‌جمهوری خود نیز با روحیه جهادی و مردمی، همواره در کنار مردم شریف ایران اسلامی بودند و دولت سیزدهم به ریاست آیت‌الله رئیسی در طول این سه سال خدمات ماندگاری را خلق کرد که ان‌شاءالله باقیات الصالحات این شهید عزیز خواهد بود.
 
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ شورایی کشور، این مصیبت و ضایعه بزرگ و همچنین شهادت وزیر امور خارجه دکتر حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه محبوب تبریز آیت‌الله آل هاشم، استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و دیگر همراهان را خدمت بقیه الله الاعظم حضرت صاحب الامر و الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی و استان آذربایجان شرقی و خانواده‌های گرانقدر بازماندگان تسلیت و تعزیت می‌گویم.
 
خداوند متعال روح شهدای عزیز این حادثه تلخ را مورد آمرزش واسعه و همنشینی با ائمه اطهار (علیهم السلام) قرار دهد و به خانواده‌های این شهدا، صبر و سلامتی عنایت نماید. سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

نظر شما