شناسهٔ خبر: 66755208 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

خون شهدا اجازه نمی‌دهد جمهوری اسلامی ایران کوچکترین دغدغه‌ای پیدا کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علت حادثه هنوز مشخص نیست، اما دشمنان ما کور خوانده‌اند اگر بخواهند با این حوادث لطمه‌ای به اعتقادات مردم ما وارد کنند؛ کشور ما را امام زمان (عج) هدایت می‌کند و خون شهدا اجازه نمی‌دهد جمهوری اسلامی ایران کوچکترین دغدغه‌ای پیدا کند.

صاحب‌خبر -

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز و امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: خداوند در قرآن اشاره می‌کند مردانی هستند که جان و مال خود را برای دین و اعتقادات فدا می‌کنند.

وی افزود: از دست دادن این افراد حادثه بسیار تلخی برای ما بود؛ آیت‌الله ابراهیم رئیسی چه زمانی که خادمی آستان مقدس امام رضا (ع) را انتخاب کرده بود و پس از آن در حیطه ریاست‌جمهوری، خالصانه به مردم خدمت کرد و به دفاع از مرزوبوم جمهوری اسلامی ایران و اقتدار این نظام مقدس پرداخت و همگام بودن او با ولایت‌مداری نسبت به تمام ریاست‌جمهوری‌های گذشته متفاوت بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه لیاقت می‌خواهد که کسی در شب میلاد امام رضا (ع) به توفیق شهادت در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی نائل شود، تصریح کرد: این حادثه برای ما تلخ است، اما برای ایشان، در زمره شهدا قرار گرفتن، افتخاری است.

شریعتی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران ابر مردانی داشتیم که در دفاع مقدس و در پست‌های مدیریتی با الگو از رهبر معظم انقلاب که در زمان ریاست‌جمهوری به درجه جانبازی نائل آمد، خدمت کردند و طبق سخن ایشان که فرمودند «لیاقت شهادت، خاص ایشان بود»، همان‌طور که برای سردار سلیمانی و زاهدی اشاره فرمودند.

وی با بیان اینکه امیدواریم توفیق شهادت شامل همه ما شود، تصریح کرد: این ضایعه بزرگ را خدمت تمام مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم پیرو خط شهدا که همان راه سیدالشهدا است حرکت کنیم و در راه خدمتگزاری به مردم و کشور، عاقبتی همچون این عزیزان داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست، اما دشمنان ما کور خوانده‌اند اگر بخواهند با این حوادث لطمه‌ای به اعتقادات مردم ما وارد کنند، کشور ما را امام زمان (عج) هدایت می‌کند و خون شهدا اجازه نمی‌دهد جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین دغدغه‌ای پیدا کند، زیرا درایت و رهبری ولایت فقیه گره‌گشا است.

نظر شما