شناسهٔ خبر: 66753512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انا لله و انا الیه راجعون

آیت الله رئیسی و تیم همراه به شهادت رسیدند.

خادم‌ الرضا، خادم جمهور ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در راه خدمت به مردم در سانحه هوایی بالگرد در منطقه «ورزقان» آذربایجان شرقی به درجه رفیع شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

آیت الله رئیسی و تیم همراه به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بالگرد حامل آقای رئیسی، رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و محبوب که دیروز برای بازدید از «سد خداآفرین» و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بود، هنگام عزیمت از این سد به مقصد «پالایشگاه تبریز» به علت شرایط نامساعد آب‌ و هوایی دچار سانحه شد.

با وجود اعزام ده‌ها گروه امدادی واکنش سریع برای امداد به رئیس‌جمهور و همراهانش، تلاش‌ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه‌ دیده به علت مه‌آلود بودن هوا و سخت‌گذر بودن منطقه جنگلی و کوهستانی، ساعت‌ها به طول انجامید.

سرانجام بامداد امروز گروه‌های امدادی مردمی و هلال‌احمر با استفاده از پهپاد‌های ایرانی ردیاب، بالگرد سانحه‌ دیده را کشف کردند.

در این سانحه هوایی، آقای «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌ جمهور و همراهان او از جمله آقای «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و همچنین سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

در پی این سانحه هیئت دولت تشکیل جلسه فوق‌العاده داد.

هیئت دولت زمان و مکان دقیق مراسم وداع با پیکر رئیس‌ جمهور شهید و شهدای همراه ایشان را متعاقباً به اطلاع ملت بزرگ و وفادار ایران خواهد رساند.

نظر شما