شناسهٔ خبر: 66753189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

صبج امروز انجام شد:

دومین جلسه شورای مسکن گیلانغرب با اولویت نهضت ملی مسکن

دومین جلسه شورای مسکن گیلانغرب به ریاست علیرضا نظری سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر مدیران و کارشناسان مرتبط با حوزه مسکن در سالن جلسات فرمانداری گیلانغرب برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فرامرز عزیززاده سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان گیلانغرب بر اهمیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن به عنوان یکی از اهداف مهم دولت اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط، موانع و مشکلات مرتفع شود.

عزیززاده افزود: در این جلسه اراضی شناسایی شده توسط ادارات و نهادهای دولتی برای اختصاص به طرح ملی مسکن بررسی و اعضا پیشنهادات، گزارشات و نقطه نظرات خود را جهت بررسی و نتیجه گیری و اتخاذ تصمیم ارائه کردند.

علیرضا نظری سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، منابع‌طبیعی و راه و شهرسازی را مکلف به پیگیری موضوع کرده و تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با همکاری و هماهنگی در راستای مطالبات به حق مردم و رفع موانع و مشکلات با جدیت تمام اقدام کنند.

ارائه گزارش عملکرد و میزان پیشرفت اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال ساخت، ارائه گزارش آخرین وضعیت ارائه تسهیلات بانکی جهت طرح نهضت ملی مسکن، ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط راه و شهرسازی شهرستان و بنیاد مسکن، چالش‌ها و موانع تامین زمین، اعطای تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها و تسریع در انتقال اسناد اراضی کشاورزی، تجدید نظر در گزارش نوعیت مکانیک خاک از دیگر مسائل مطرح‌شده در این جلسه بود.

نظر شما