شناسهٔ خبر: 66752948 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

منابع رسمی اعلام کردند؛

ابراهیم رئیسی به شهادت رسید

منابع خبری رسمی اعلام کردند که ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی به شهادت رسیده است. آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ابراهیم رئیسی به شهادت رسید

منابع خبری رسمی اعلام کردند که ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی به شهادت رسیده است.

به گزارش «انتخاب»، آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند.

به نوشته تسنیم، سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسئول فنی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

ابراهیم رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

بعد از گذشت حدود ۱۵ ساعت از وقوع حادثه سرانجام امدادگران جمعیت هلال احمر با کمک پهپادهای دید در شب اعزامی از ترکیه، موفق به شناسایی محل سقوط و کشف بالگرد در منطقه «طویل» شدند.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان نیز با تایید این خبر گفت: صبح امروز بالگرد حامل رئیس جمهور و تیم همراه پیدا شد و تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر درحال حرکت به سمت موقعیت شناسایی شده هستند.

وی همچنین حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز گفت که امدادگران به محل سقوط بالگرد رسیده و در موقعیت حضور دارند. اما با کشف محل بالگرد سانحه دیده آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما