شناسهٔ خبر: 66752409 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در آخرین روز از هفته ملی جمعیت؛

الهام متین و هیئت همراه به دیدار جواد زمانی نیا هنرمند گرگانی رفت

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح امروز و در آخرین روز از هفته ملی جمعیت، الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیئت همراه به دیدار جواد زمانی نیا هنرمند عرصه موسیقی و تجسمی و ... گرگانی رفت و تولد سومین فرزندش را با اهدای لوح و هدیه ای به وی و خانواه اش تبریک گفت.

در حاشیه این دیدار، الهام متین گفت:مسئله «حمایت از خانواده» و «جوانی جمعیت» ازجمله موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و از اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم است و این نشان از آن دارد که باید در کنار هم و با نگاهی قرارگاهی و مسئله محور اهمیت آن را به‌خوبی در جامعه تبیین کنیم و تا حصول نتیجه و مشاهده ثمره میدانی‌اش از هیچ کوششی فروگذار نبوده و دلسوزانه و تعبدی پای‌کار باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: بدون تردید از بُعد ملی، برخورداری از جمعیت جوان در هر کشوری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت و اقتدار است و نیروی مولد و جوان به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی قدرت و رشد اقتصادی اجتماعی کشورها محسوب می‌شود و اگر کشوری فاقد نیروی جوان کافی باشد، هیچ راهی ندارد، مگر اینکه دیکته دیگران را بنویسد و تسلیم اراده دیگران شود.

گفتنی است، 24 تا 30 اردیبهشت‌ماه در سال جاری به‌عنوان هفته ملی جمعیت و با شعار «نقش من در جوانی ایران» نام‌گذاری شده است.

 

نظر شما