شناسهٔ خبر: 66751438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

ده‌روسی فرصت خداحافظی را به آزمون نداد؛ برتری رم با تک گل لوکاکو

تیم فوتبال رم موفق شد در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا با نتیجه یک بر صفر جنوا را مغلوب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال رم و جنوا در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر رم به پایان رسید.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم از در ترکیب این تیم حضور نداشت و دنیله ده‌روسی در این دیدار فرصت بازی به آزمون را نداد. امروز اخبارهایی در رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه باشگاه رم قصد ندارد در تابستان امسال بند خرید دائمی مهاجم ایرانی خود را فعال کند، منتشر شد. با این تفاسیر آزمون فرصت خداحافظی با هواداران رم را در آخرین دیدار خانگی این تیم از دست داد.

در حالی که شاگردان دنیله ده‌روسی به دنبال گل برتری در این دیدار خانگی بودند، لئاندرو پاردس در دقیقه ۷۳ به دلیل اعتراض به داور و در یافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای تیم میزبان در ادامه دیدار سخت‌تر شود.

سرانجام قفل دروازه جنوا در دقیقه ۷۹ شکسته شد، ارسال دقیق استفان الشعراوی در محوطه جریمه با ضربه سر تماشایی روملو لوکاکو تبدیل به تک گل ۳ امتیازی رم در این دیدار شد.

با این نتیجه تیم فوتبال رم ۶۳ امتیازی شد و در رتبه ششم قرار گرفت و تا حد زیادی کسب سهمیه لیگ اروپا این تیم قطعی شد. در مقابل جنوا با ۴۶ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

نظر شما