شناسهٔ خبر: 66750867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انوشیروانی: به غیرت و تعصب جوادی و داودی ایمان داریم

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: بهترین های دنیا در المپیک وزنه میزنند اما ما هم به غیرت و تعصب میر مصطفی جوادی و علی داودی ایمان داریم. رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: بهترین های دنیا در المپیک وزنه میزنند اما ما هم به غیرت و تعصب میر مصطفی جوادی و علی داودی ایمان داریم.

صاحب‌خبر -

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، ضمن تمجید از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان اظهار داشت: این مراسم به موقع بود و ورزشکاران روحیه مضاعف می‌گیرند تا در المپیک پاریس بهترین عملکرد را داشته باشند. به هر حال مسائل روحی و روانی تاثیر زیادی روی روند کار یک قهرمان خواهد داشت.

وی افزود: دو سهمیه برای المپیک داریم و شبانه روز تلاش می‌کنیم تا رکورد‌ها را ارتقا دهیم. کادرفنی برنامه خوبی دارد و انشاالله همه چیز روی روال پیش می‌رود تا بتوانیم در پاریس اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری درباره شانس کسب مدال گفت: رقبای سرسختی داریم که هر روز بهتر می‌شوند، اما به غیرت و تعصب بچه‌ها ایمان داریم. ملی‌پوشان ما شرایط خوبی دارند اما نزدیک المپیک رکورد‌های نهایی مشخص می‌شود. وزنه برداران ایرانی با صد در صد توان به المپیک می‌روند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند.

انوشیروانی درباره اینکه آیا پیش از المپیک، المپین‌های ما به تورنمنتی اعزام می‌شوند یا خیر تصریح کرد: خیلی بعید است میر مصطفی جوادی و علی داودی را به تورنمنت اعزام کنیم اما بهتر است اردوی مشترک داشته باشیم. در حال رایزنی با چند کشور هستیم که انشاالله یکی از آنها نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما