شناسهٔ خبر: 66750699 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با معاون اول رئیس‌جمهور

رئیس جمهور عراق در گفتگوی تلفنی با معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان ضمن ابراز نگرانی برای سانحه پیش آمده برای رئیس جمهور ایران، برای وی و هیات همراه از طرف دولت و ملت عراق آرزوی سلامتی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رئیس جمهور عراق در گفتگوی تلفنی با معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان ضمن ابراز نگرانی برای سانحه پیش آمده برای رئیس جمهوری اسلامی ایران، برای وی و هیات همراه از طرف دولت و ملت عراق آرزوی سلامتی کرد.

عبداللطیف رشید در این ارتباط تلفنی با دکتر محمد مخبر تصریح کرد: برای سلامتی رئیس جمهور ایران نماز و دعا می‌خوانیم و امیدواریم هر چه زودتر ایشان از این حادثه با صحت و سلامت عبور کنند.

وی از آمادگی دولت عراق برای هرگونه کمک و درخواست از سوی ایران در این خصوص خبر داد.

محمد مخبر نیز در این ارتباط ضمن تشکر از ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق، از حساسیت همیشگی و ویژه ارتباطات برادرانه با این کشور توسط آیت الله رئیسی یاد و ابراز امیدواری کرد با رفع این حادثه ناگوار ایشان بتواند برای دیدار مسئولان عراق و زیارت عتبات عالیات به آن کشور سفر کند.

معاون اول رئیس‌جمهور در این تماس از بسیج همه جانبه نیروهای امدادی، نظامی و مردمی در ایران برای رسیدگی به این سانحه خبر داد و از ابراز آمادگی کشور دوست و برادر عراق تشکر کرد.

نظر شما