شناسهٔ خبر: 66750374 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آرزوی سلامتی فراکسیون اهل سنت مجلس برای رئیس جمهور و هیأت همراه

محمدرضا نورمحمدیان

اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور هیئت همراه در جریان سفر به آذربایجان شرقی، برای برای رییس جمهور و هیأت همراه آرزوی سلامتی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور هیئت همراه در جریان سفر به آذربایجان شرقی و ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن این بالگرد فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فَاللّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ

مردم نجیب و قدرشناس کشور، شب سختی را سپری می کنند و با نگرانی چشم انتظار شنیدن اخبار مسرت‌بخش هستند و هم دل و همصدا برای سلامتی ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان از درگاه خداوند متعال آرزوی صحت و سلامتی می‌کنند.

سید محرومان برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و اعتلای پرچم وطن عزیزمان، در شرایط سخت کنونی، با کار شبانه روزی و سفرهای مکرر به استان های مختلف و محروم کشور عامل امید بخشی و وحدت و همدلی روز افزون مردم شده و همین است که همه مردم از فارس و ترک و کرد و لر و بلوچ و ترکمن و شیعه و سنی نگران سرنوشت سید خوبان هستند.

اینجانبان به عنوان اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی همصدا با مردم بصیر کشور برای دفع بلا از سر رئیس جمهور محترم و هیأت همراه ایشان دعا و برایشان از محضر حضرت احدیت سلامتی مسالت می‌نماییم.»

انتهای پیام

نظر شما