شناسهٔ خبر: 66750334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دبیر کل سازمان ملل:

امیدوارم رئیس‌جمهور ایران در سلامت کامل باشد

اقتصاد ایران: دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در واکنش به حادثه سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد: امیدوارم رئیس‌جمهور ایران در سلامت کامل باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از خبرگزاری آناتولی، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد امروز یکشنبه و به دنبال حادثه سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «گوترش» با نگرانی اخبار مربوط به وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌ جمهور ایران را پیگیری می‌ کند.

به گزارش خبرگزاری ریانوستی، دفتر سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان با نگرانی اخبار مربوط به حادثه بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را دنبال می کند و امیدوار است وی در سلامت کامل باشد.

تیپ نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم برای کمک به جستجوی بالگرد رییس‌جمهور عازم منطقه آذربایجان شرقی شد.

پس از آنکه بعد از ظهر امروز بالگرد حامل رییس‌جمهور در جریان بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» دچار سانحه شد، تا کنون هنوز هیچ خبری از وضعیت سلامت سرنشینان این بالگرد در دسترس نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما