شناسهٔ خبر: 66749687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا؛

هم‌وطنان صدور گذرنامه را به روزهای منتهی اربعین موکول نکنند

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا گفت: هم‌وطنان عزیز که قصد سفر و حضور در کنگره عظیم اربعین حسینی را دارند درخواست می‌شود که نسبت به دریافت گذرنامه خود از همین امروز اقدام کرده و صدور گذرنامه را به روزهای منتهی به ایام اربعین موکول نکنند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردارمحمد شرفیعصر امروز با اشاره به بازدید میدانی از پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تکمیل و اصلاح زیرساخت‌ها و آماده‌سازی پایانه مرزی مهران برای استقبال از زائران اربعین انجام شده است.

 

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا با بیان اینکه فراهم‌کردن سفری ارزان و آسان از برنامه پلیس در اربعین امسال خواهد بود، یادآور شد: مرز بین‌المللی مهران یکی از امن‌ترین و نزدیک‌ترین مسیرها برای تردد زوار به عتبات‌عالیات است که همواره مورد استقبال خیل عظیم زوار قرار داشته است.

 

وی بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های مرز مهران تأکید کرد و گفت: پلیس امسال نیز همانند سال‌های گذشته، با برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین حسینی خواهد بود.

 

شرفی تأکید کرد: از هم‌وطنان عزیز که قصد سفر و حضور در کنگره عظیم اربعین حسینی را دارند درخواست می‌شود که نسبت به دریافت گذرنامه خود از همین امروز اقدام کرده و صدور گذرنامه را به روزهای منتهی به ایام اربعین موکول نکنند.

 

 فرمانده قرارگاه اربعین حسینی فراجا در پایان، امنیت کنگره عظیم اربعین را از شاخص‌های مأموریت بزرگ پلیس دانست و خاطرنشان کرد: امید است که در سال جاری نیز، همانند سال‌های گذشته بتوانیم خدمتگزار خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

نظر شما