شناسهٔ خبر: 66749685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

اعزام یک هزار ۵۰۰ زائر ایلامی به مرقد مطهر امام راحل (ره)

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام از اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر ایلامی به حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج»،کرم رضا نصرالهی صبح امروز با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امروز همه وظیفه داریم که زمینه آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را با اندیشه و منظومه فکری حضرت امام (ره) در سطح جامعه فراهم کنیم.

 

 

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل را هدف قرار داده‌اند، افزود: بدون شک همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در هیچ جای دنیا، انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل شناخته شده نیست و لازم است که امروز اندیشه‌ها و آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروز بازگو شود.

 

وی با قدردانی از آحاد مردم ایلام که سال گذشته با حضور در مراسم‌ها و آیین‌های ویژه رحلت حضرت امام (ره) حماسه‌ای بزرگ خلق کردند، گفت: سال گذشته کمیته‌های ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) بسیار خوب پای‌کار بودند و امسال هم انتظار می‌رود که این کمیته‌ها برای اعزام زوار حرم مطهر امام راحل برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

 

 سرهنگ نصرالهی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ نفر از مردم ایلام به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام شدند، ابراز کرد: امسال هم پیش‌بینی می‌شود که سهمیه ایلام برای اعزام به حرم مطهر امام راحل (ره) ۱۵۰۰ نفر باشد و در این راستا باید کمیته‌های امنیتی، حمل‌ونقل، اسکان، تغذیه، بهداشت، فرهنگی، روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی و سیار کمیته‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

 

 وی بیان کرد: امسال همه کمیته‌های ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در سطح شهرستان‌ها نیز تشکیل و فرمانداران به‌عنوان رئیس ستاد و فرماندهان نواحی سپاه نیز به‌عنوان دبیر این ستاد فعالیت خواهند داشت.

 

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام یادآور شد: تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل، تبعیت از فرامین نایب بر حق ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آشناکردن نسل جوان و نوجوان با اندیشه‌های امام راحل از جمله اهداف اعزام کاروان زائران حرم مطهر امام راحل است.

 

نصرالهی با بیان اینکه امسال افرادی که تا کنون توفیق حضور در مرقد مطهر امام راحل (ره) را نداشته‌اند اعزام خواهند شد، گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران نیاز است.

نظر شما