شناسهٔ خبر: 66748908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای شهرستان کلات:

پروژه‌های کلنگ‌زنی شده کلات تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند

رئیس شورای شهرستان کلات گفت: پروژه‌هایی که در سال گذشته کلنگ‌زنی شدند تا دهه فجر امسال اتمام و به بهره‌برداری خواهند رسید.

صاحب‌خبر -

یحیی امیری در گفت و گو با ایسنا افزود: با ارزیابی‌های انجام شده میزان فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و زیرساختی در سال گذشته در شهرستان کلات تقریباً با دو دهه اخیر برابری می‌کند.

با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مسئولان شهرستان کلات، افزود: قطعاً طی در یک سال اخیر اقدامات بسیاری در منطقه انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به اهتمام جدی دولت سیزدهم و تلاش‌ها و پی گیری‌های مسئولان شهرستان در سال گذشته فعالیت‌ها و اقدامات چشمگیری انجام گرفته است، اظهار کرد: با ارزیابی‌های انجام شده میزان فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و زیرساختی در سال گذشته در شهرستان کلات تقریباً با دو دهه اخیر برابری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته عملیات عمرانی بیش از ۶۳ پروژه آغاز و ۴۴ مورد افتتاح و بهره‌برداری رسید، اذعان کرد: طی همین مدت ۱۸ مورد کلنگ زنی و شروع به فعالیت شد.

رئیس شورای شهرستان کلات در خصوص دیگر پروژه‌های انجام شده گفت: در زمینه آسفالت معابر شهرها و روستاهای شهرستان در مجموع ۱۷۰ میلیارد ریال، برای معابرسازی ۷۰ میلیارد ریال، آب‌رسانی ۱۱۱ میلیارد ریال، آسفالت جاده‌ای ۴۱۰ میلیارد ریال، دیوار ساحلی و لایروبی ۱۳۱ میلیارد ریال، فیبرنوری و اینترنت ۱۰۰ میلیارد ریال، مدارس بیش از ۸۱ میلیارد ریال و چمن مصنوعی ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های کلنگ‌زنی شده نیز تا دهه فجر امسال اتمام و به بهره‌برداری خواهند رسید، گفت: طی سال گذشته به هفت روستا گازرسانی شده و به ۵ روستا نیز تا آخر سال گازرسانی خواهد شد.

امیری بیان کرد: در زمینه ماشین‌آلات هم اقدامات خوبی انجام گرفته به طوری که چهار دستگاه کمپرسی نیسان، ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون برای امور خدمات و عمرانی شهرستان تهیه شد.

وی پرداخت ۳۵۰ مورد تسهیلات مسکن، بهسازی شبکه‌های برق و تبدیل کابل‌های قدیمی به کابل‌های خودکششی و ضد سرقت را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: برای اولین بار اکثر طرح‌های هادی روستاهای شهرستان بازنگری و اقدامات تکمیلی برای آسان‌سازی ساخت و سازها انجام شد.

رئیس شورای شهرستان کلات با بیان اینکه طی چند سال اخیر کارهای بزرگی در شهرستان انجام شده است، اذعان کرد: با اجرای طرح تحول اقتصادی دولت در آینده نزدیک شاهد تحولی چشمگیر و قابل توجه در شهرستان کلات خواهیم بود.

وی در پایان پیشرفت منطقه و رفع مشکلات شهرستان کلات را درگرو حمایت‌های بیشتر مسئولان استان برشمرد.

انتهای پیام

نظر شما