شناسهٔ خبر: 66748509 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

پرفروش‌ترین اجناس برای دستفروشی

بهترین اجناس برای دست فروشی چه محصولاتی هستند؟

در این مطلب از آسیانیوز، بهترین اجناس برای دستفروشی را به شما معرفی کنیم تا اگر دنبال منبع درآمد هستید، به زودی به آن برسید.

صاحب‌خبر -

معرفی بهترین اجناس برای دستفروشی

از نظر شما بهترین اجناس برای دستفروشی چه چیزهایی هستند؟ زمانی که شغل دستفروشی را انتخاب کرده اید باید به دنبال اجناس کوچک با قیمت پایین ولی سودآور باشید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چه لوازمی در عصر امروز قیمت پایین هستند و امکان فروششان بالا است. شما باید مطابق با تقاضای بازار و مد قدم بردارید. این روزها یک سری لوازم دکوری قیمت پایین بسیار پرطرفدار است. بنابراین شما با خرید عمده لوازم این چنینی می توانید منبع درآمد خوبی داشته باشید. حتی می توانید خودتان دست به کار شوید و یک سری لوازم را در منزل بسازید و سپس همان را بفروشید. مثلاً می توانید انواع شمع با طرح و رنگ بندی مختلف را در قالب های متنوع بسازید و همان ها را دستفروشی کنید.
پخت یک سری شیرینی های کم هزینه نیز برای دستفروشی گزینه مناسبی است. البته چون برای پخت شیرینی به یک سری دستگاه نیاز است، می توانید به صورت عمده آن را تهیه کنید و با قیمت بالاتر بفروشید.

جوراب مردانه

لیست بهترین اجناس برای دست فروشی

در ادامه لیستی از بهترین اجناس برای دستفروشی را ارائه داده ایم تا با توجه به بودجه و شرایط خود یکی از گزینه ها را انتخاب کنید:

  • پوشاک زنانه مثل لباس زیر، جوراب، تیشرت، شلوارخانگی، تاپ
  • لباس زیر مردانه، جوراب مردانه
  • بدلیجات زنانه و مردانه
  • جعبه کادو
  • انواع نان
  • پیکسل
  • انواع مگنت تزئینی برای یخچال
  • گیاهان مختلف
  • کوسن
  • شلف چوبی
  • پادری
  • جامشعی
  • نشانگر کتاب
  • انواع استیکر

بهترین اجناس برای دستفروشی

آشنایی با بهترین اجناس برای دست فروشی

مسلماً ایده های متنوعی برای دست فروشی وجود دارد؛ ولی اگر به دنبال بهترین اجناس برای دست فروشی هستید، باید با وسواس بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته در این مطلب به شما کمک می کنیم تا راحت تر در این زمینه تصمیم گیری کنید. بهترین اجناس برای دست فروشی، محصولاتی هستند که امکان خرید عمده آنها با حداقل سرمایه وجود دارد. در این بخش می خواهیم چند مورد از این محصولات را به شما معرفی کنیمو

لوازم تحریر

امکان خرید عمده مداد، خودکار، دفتر و لوازم تحریر با حداقل سرمایه وجود دارد. حال چرا لوازم تحریر گزینه پرفروشی است؟ چون همه مردم از هر طبقه اجتماعی و از هر قشری حداقل به یک سری لوازم تحریر نیاز دارند.

لوازم کاربردی آشپزخانه

یک سری لوازم ریز آشپزخانه، هم کاربردی هستند هم قیمتشان پایین است. اگر خلاق باشید و محصولات قشنگ و کاربردی تهیه کنید، فروش بالایی خواهید داشت. مثل سینی های فانتزی، قاشق های کاربردی، انواع آب گیر و دستمال آشپزخانه

اکسسوری زنانه و مردانه

اکسسوری زنانه و مردانه تنوع بالایی در بازار دارد. شما می توانید متنوع ترین اکسسوری های خاص و جذاب را برای دست فروشی انتخاب کنید. به طوری که افراد با دیدن آن ها نسبت به خریدشان ترغیب شوند.

جوراب زنانه و مردانه

جوراب جزو آن دسته از پوشاک است که همه افراد خیلی زود به زود به آن نیاز پیدا می کنند. از طرفی هم چون جوراب قیمت پایینی دارد، افراد با دیدن جوراب های خوشگل و جنس خوب حداقل یک عدد را میخرند. پس جوراب در لیست بهترین اجناس برای دست فروشی قرار دارد. هنگام خرید عمده، هم جوراب های فانتزی و هم جوراب های ساده تک رنگ را در لیست خرید خود قرار دهید. به طوری که مشتری تنوع انتخاب داشته باشد.

خرید کراپ عمده برای شروع دست فروشی

کراپ جزو لباس های پر فروشی است که امروزه در صنعت مد و پوشاک بسیار مورد توجه قرار دارد. این مدل پوشاک به صورت ساده و هم به صورت طرح دار از جنس پارچه های متنوع در بازار موجود است.
خرید کراپ عمده برای دست فروشی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود؛ چرا که هم تنوع بالایی داشته و هم بسیار قیمت مناسب است. در واقع شما با یک بودجه محدود، برای شروع دست فروشی می توانید میزان قابل توجهی جنس خرید کنید. البته نحوه خرید کراپ عمده نیز حائز اهمیت است.
یکی از مهمترین نکات برای دستیابی به بهترین اجناس برای دست فروشی، انتخاب عمده فروش است. یعنی شما زمانی می توانید با دست فروشی به نتیجه دلخواه برسید که محصولات را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنید. در غیر این صورت تلاش شما ممکن است بی نتیجه باقی بماند. حال چطور بهترین عمده فروش لباس زنانه پیدا کنیم؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

کراپ تاپ

برای خرید بهترین اجناس دست فروشی پوشاک به کجا مراجعه کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید اول از همه حوزه فروش شما مشخص شود. یعنی بدانید که قرار است چه محصولی را دست فروشی کنید. به عنوان مثال حوزه فروش پوشاک زنانه با حوزه فروش بدلیجات متفاوت است. ولی اگر بخواهیم به طور کلی در مورد مرکز فروش عمده بهترین اجناس دست فروشی صحبت کنیم. توصیه ما به شما خرید عمده از تولید کننده اصلی است. زمانی شما به عنوان دست فروش به درآمد و سود خواهید رسید که محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده اصلی تهیه کنید. در غیر این صورت اگر بخواهید سودی به واسطه گر نیز بدهید، میزان سود شما ناچیز خواهد بود.
در این بخش برای خرید عمده پوشاک می توانیم به شما تولیدی لباس زنانه ای معرفی کنیم که هدفش عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. تولیدی لباس زنانه آسال یکی از بهترین مرکزها برای تهیه پوشاک به صورت عمده است. شما برای دسترسی به بهترین اجناس برای دست فروشی کافی است هر نوع لباس زنانه را از آسال تهیه کنید. تیم آسال برای لباس های خود، تمیزی دوخت و کیفیت پارچه را اولویت قرار داده است. بنابراین با خرید عمده از سایت آسال به هیچ وجه ضرر نخواهید کرد. مخصوصاً اینکه برای اطمینان می توانید به صورتی از نزدیک پارچه ها را لمس کنید. در واقع آسال برای راحتی خرید مشتریان هم امکان خرید حضوری و هم امکان خرید غیر حضوری را فراهم کرده است.

نظر شما