شناسهٔ خبر: 66748288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرماندار گناباد خبر داد؛

برپایی نمایشگاه «از خرمشهر تا رفح» همزمان با سوم خرداد در گناباد

نصیری گفت: در نمایشگاه «از خرمشهر تا رفح» با نمایش تصاویری از عملیات بیت‌ المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین سعی شده که با ذکر شباهت‌هایی از حمایت آمریکا از صدام و این رژیم اشغالگر مردم و نسل جوان با جنایت‌های استکبار جهانی آشنا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «رضا نصیری» فرماندار گناباد امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: باید با نوآوری و طرح‌های ابتکاری ضمن افزایش تاثیرگذاری فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در بین آحاد جامعه به‌خصوص نوجوانان و جوانان، آنان را با رشادت‌های رزمندگان در دفاع از سرحدات میهن اسلامی در برابر دشمن متجاوز بعثی آشنا کرد.

وی برگزاری نمایشگاه‌های عکس و استفاده از ابزار فرهنگی و هنری همراه با طرح‌های نوآورانه با موضوع فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری دانست و افزود: تاثیر آثار فرهنگی و هنری با شیوه‌های تازه و نو در بین دانش‌آموزان و دانشجویان افزایش می‌یابد.

فرماندار گناباد گفت: با توجه به تاثیرگذاری فرهنگ مطالعه در آشنایی مردم و نسل جوان با باورهای دفاع مقدس باید با برگزاری نمایشگاه‌های عکس و کتاب با موضوع سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر دانش‌آموزان و دانشجویان را با رشادت‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی بیشتر آشنا کرد.

وی خواستار افزایش کتاب‌های دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد شد.

نصیری برگزاری نمایشگاه با عنوان «از خرمشهر تا رفح» را از جمله طرح‌های ابتکاری گناباد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه با نمایش تصاویری از عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر و همچنین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین سعی شده که با ذکر شباهت‌هایی از حمایت آمریکا از صدام و این رژیم اشغالگر مردم و نسل جوان را با جنایت‌های استکبار جهانی آشنا کرد.

سرهنگ پاسدار «علی محبی» فرمانده سپاه ناحیه گناباد هم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان را برگزاری صبحگاه مشترک و رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی، عطرافشانی مزار شهدا و برپایی آیین سلام فرمانده با حضور آحاد مختلف مردم و دانش‌آموزان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما