شناسهٔ خبر: 66748061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

درخشش نمایندگان رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در نخستین جام رسانه امید کشور

نمایندگان رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب رتبه سوم بخش انتشار نخستین جام امید رسانه کشور شدند.

صاحب‌خبر -

مراسم اختتامیه نخستین رویداد ملی جام امید رسانه کشور امروز یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسئولان ارشد کشوری و لشکری در سالن همایش‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

سرگرد عباس رضایی، مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این رویداد گفت: در این جشنواره ۳۶ ساعته که بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای امید آفرین کشور بود تیم های رسانه‌های از استان های مختلف کشور و تیم هایی از خبرگزاری‌های داخلی و خارجی حضور داشتند. 

وی افزود: در این رویداد برخی زیر مجموعه‌های وزارت خانه های اقتصادی اعم از شرکت‌های نفتی، پتروشیمی و معدنی، قرارگاه‌های سازندگی و جهادی و فرماندهان عالی رتبه نظامی حضور یافته و آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را گزارش دادند.

رضایی اظهارکرد: در این رویداد رسانه‌ها این دستاوردها و پیشرفت‌ها را در بخش‌های خبر، گزارش، اینفوگراف، انیمیشن، موشن گرافیک و یادداشت و مقاله و... تولید کرده و سپس تولیدات خود را در فضای خبرگزاری ها پایگاه‌های خبری و شبکه های اجتماعی انتشار دادند.

وی افزود: در این رویداد پس از داوری آثار، تیم‌های برتر معرفی و تجلیل شدند.

سرگرد رضایی گفت: در این رویداد بزرگ و رقابتی، تیم خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد پس از تلاش خستگی ناپذیر موفق به کسب تندیس مقام سوم بخش انتشار در بین تمامی استان های کشور شد.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک این افتخار به اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تیم ۱۲ نفره ای از نمایندگان اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای استان در این رویداد حضور داشتند و تولیدات خود را در ۳۰خبرگزاری و پایگاه خبری استان و سکوهای مختلف شبکه‌های اجتماعی منتشر  کردند.

رضایی تصریح کرد: هدف از این رویداد امید آفرینی و انعکاس اخبار پیشرفت و توسعه کشور و با محوریت تولید اخبار امید آفرین برگزار شد.

به گزارش ایسنا،  رویداد جام رسانه امید کشور با حضور ۶۰۰ خبرنگار منتخب خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های خارجی و خبرنگاران از استان‌های سراسر کشور به مدت ۲ روز در تهران برگزار شد.

این موفقیت نشان از توانمندی اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور دارد.

انتهای پیام

نظر شما