شناسهٔ خبر: 66748036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار خوی:

افزایش ساعات کاری کسبه در خوی در چارچوب قوانین بررسی می‌شود

علی محبوبی

فرماندار خوی گفت: حفظ امنیت مسافران و گردشگران از اولویت‌های این شهرستان است.

صاحب‌خبر -

کریم علی‌نژاد امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، با بیان اینکه در ایام عید امسال امنیت نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر مسافران مرز رازی با دقت کامل تامین شد، تصریح کرد:افزایش ساعات کاری شب مورد در خواست برخی کسبه نیز در چارچوب قوانین موجود بررسی می‌شود.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی نیز در این جلسه با اشاره به ۲۴ ساعته شدن مرز رازی و درخواست صنوف برای خدمات دهی به مسافران در شب اظهار کرد: این درخواست در این جلسه تصمیم گیری شده و نتیجه آن به شورای تامین ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات جامعه در راس امورات است، تصریح کرد: به تناسب نیازهای موجود افراد جدیدی را به اعضای شورای فرهنگ عمومی اضافه می‌کنیم.

تقی پورمحمودی، رییس اتاق اصناف خوی نیز در این جلسه با اشاره به ۲۴ ساعته شدن مرز رازی و تبدیل شهرخوی به شهر توریستی اظهار کرد: اصنافی که در مسیر تردد مسافران قرار دارند درخواست کرده‌اند برای خدمات بهتر و بیشتر ساعت شبانه مغازه‌ها افزایش یابد.

حجت الاسلام مسلمی رییس تبلیغات اسلامی خوی نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به صحبت‌های امام جمعه در خصوص سبک زندگی افزایش ساعات کاری مغازه‌ها در شب منجر به آسیب روانی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما